יסמין וינטה ז"ל
יסמין וינטה ז"ל

היום: הפגנה ברעננה בעקבות הריגתה של הפעוטה יסמין וינטה ז"ל

בעקבות מותה של הפעוטה, גל מחאה שוטף את הארץ בהפגנות ע"י הורים שדורשים מצלמות במעגל סגור. מחר (שלישי) תתקיים ההפגנה בפינת הרחובות אחוזה וירושלים

פורסם בתאריך: 11.6.18 13:21

 

בעקבות מותה של הפעוטה יסמין וינטה בשבוע שעבר, גל מחאה שוטף את הארץ בהפגנות ע"י הורים שדורשים מצלמות במעגל סגור ותהליכי סינון לגננות וסייעות. מחר (שלישי) תתקיים ההפגנה במוקד רעננה.

 ההפגנות המתקיימות במספר מוקדים ברחבי הארץ, כתוצאה ממותה של הפעוטה יסמין וינטה ז"ל, בת השנה וחודשיים, מפתח תקווה. בסרטון שהתגלה במצלמת האבטחה של הגן, תועד אירוע מות הפעוטה במלואו. על פי החשד הפעוטה נהרגה כאשר הסייעת החשודה, בת 23 ותושבת ארעית מאוקראינה, נשכבה עליה ועל פעוט נוסף תוך כדי שהוא צופה במסך הסלולר שהיה בידיה.

אושר מסילתי, אם לילדה בת שלוש ומארגנת ההפגנה במוקד רעננה: "בשנים האחרונות יש כל כך הרבה סיפורים על סייעות וגננות שפשוט מתנהגות בצורה מזעזעת לילדים קטנים שחלקם לא יודעים לדבר, חלקם לא יודעים אפילו להבדיל אם זה טוב ורע. אז אנחנו ההורים, רוצים להתקין מצלמות במעגל סגור בגנים, שתהיה אפשרות לגורם מפקח לבוא ולאמת או להפריך חשדות של הורים. שיהיה ניתן לעשות ביקורות פתע בגן על ידי גורמים מפקחים, ולצפות בהתנהלות בגן. אנחנו רוצים שכל סייעת וגננת יעברו איזשהו תהליך הערכה פלילית ופסיכולוגית. לא הגיוני שילד שהולך לעבוד בקניון צריך לעבור תהליך סינון יותר מחמיר מאנשים שהולכים לעבוד על ילדים ואחראים על חייהם. אני יכולה מחר לקום בבוקר, להקים גן, ואף אחד לא יבדוק אותי בתהליך סינון מקיף. מי שמתקבל לעבוד עם ילדים צריך להיות אדם עם אסמכתא, הן מקצועית והן לבריאות הנפש של האדם".

מלבד זה, קבוצת הפייסבוק שקמה, 'נלחמים ונאבקים למען הילדים', קמה בשבוע שעבר, ברגע שהמקרה של יסמין התפרסם, ובזמן הקצר הזה הגענו למעל חמישים אלף חברים. ואנחנו הולכים להפגין במוקדים בכל הארץ עד שנשיג את הבטיחות לילדינו ואת השקט הנפשי לנו כהורים"

ההפגנה תתקיים ביום שלישי ה-12/6 בשעה 17:00, בפינת רחובות אחוזה וירושלים ברעננה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר