עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

בדרך לשוויון: 5% מעובדי העירייה הם בעלי מוגבלויות

ע"פ דו"ח נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, עיריית רעננה מציגה עמידה מלאה ביעדי מדינת ישראל להעסקת אנשים עם מוגבלויות

פורסם בתאריך: 18.6.18 12:45

ע"פ דו"ח נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, עיריית רעננה מציגה עמידה מלאה ביעדי מדינת ישראל להעסקת אנשים עם מוגבלויות, כשלפחות 5% מהעובדים בעירייה הם בעלי מוגבלויות.

הדו"ח, פורסם באחרונה באתר משרד המשפטים, מתייחס לשנת 2016, ומציג לראשונה את נתוני עמידתם של המעסיקים הציבוריים הגדולים במשק ביעד אותו המדינה הציבה – 5% ייצוג של עובדים עם מוגבלות משמעותית. הדו"ח וכולל ארבע דרגות עמידה ביעד, בהתאם לשיעור ייצוג העובדים עם מוגבלות משמעותית בארגון: שיעור של 5% – עמידה מלאה, מ-3.5% ופחות מ-5%  רמה בינונית, מ-2% ופחות מ-3.5%  רמה נמוכה ופחות מ- 2% – אי עמידה ביעד. רק כ66% מהערים עמדו ביעד לגמרי, כשרעננה ביניהן.

על פי נתוני הדו"ח, נמנית עיריית רעננה עם המעסיקים העומדים עמידה מלאה ביעד, זאת בהתאם לנתונים שהועברו לנציבות מהמוסד לביטוח לאומי ובכפוף לצו הרחבה לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (1998) הקובע ייצוג הולם לתעסוקה ברשויות ציבוריות ומחייב כל גוף המעסיק מעל 100 עובדים, להגיע לייצוג של 5% ומעלה של אנשים עם מוגבלות.

מיכל הירש נגרי, מנכ"לית העירייה, בירכה על ההישג: "אנו מברכים על פרסום הדו"ח המשקף את רוחה של העיר, ומוכיח הלכה למעשה את עמידתה של עיריית רעננה באחד מיעדיה המרכזיים של הכלה ושילוב אנשים עם מוגבלויות בעיר וקבלת האחר. נמשיך לפעול בכל המישורים להעסקת אנשים עם מוגבלויות בעירייה ולעידוד שילובם בחברה, תוך קיום מגוון אירועים, יוזמות חברתיות ותכניות חינוך לקידום התפיסה השוויונית בעיר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר