גאגוס, פיצה פאצו, מרפיס, שנקין בר. צילומים שי לוי, אלמוג
גאגוס, פיצה פאצו, מרפיס, שנקין בר. צילומים שי לוי, אלמוג

בני נוער מתלוננים על חוסר מקומות בילוי בעיר: "אם יש משהו לעשות, אז זה בדוק לא ברעננה"

החופש הגדול כבר כאן, ואנחנו יצאנו לבדוק מה חושבים הצעירים על חיי הלילה בעיר, למה הם מרגישים צורך לצאת מחוצה לה ומה הם מקווים לראות בה בעתיד

פורסם בתאריך: 26.6.18 13:20

אלפי צעירים יצאו לחופש הגדול בשבוע שעבר, רבים מהם צעירים בני 18 שהגיעו לגיל השתייה החוקי ויכולים לצאת לבלות בפאבים ובמועדונים עם חבריהם. יצאנו לברר עם מספר צעירים שעונים לקריטריון, מה הם חושבים על חיי הלילה של העיר, ומה הם היו רוצים לשפר בהם.

 

קרלוס ברמר, בן 19 מספר: "אין חיי לילה ברעננה, זו בעיה נפוצה וידועה. יש רחוב אחד שנחשב לרחוב בילויים באזור התעשייה, אבל חוץ מזה אין כלום. השאיפה היא להרחיב את ספקטרום המקומות לצאת אליהם, ליצור מקומות שאנשים מחכים לצאת אליהם בסוף שבוע, שמושכים אליהם, שכרגע זה לא כל כך קיים".

מגלי קמינסקי, בת 18 מספרת שהיא וחבריה לא נוהגים לבלות בעיר כלל: "עד שהפאצ'ו ושאר המקומות באזור התעשיה נפתחו, לא היה כל כך מה לעשות בעיר, וגם עכשיו יש בקושי. אני וחברים שלי כמעט ולא יוצאים ברעננה. אנחנו נוסעים לכפר סבא או תל אביב אבל ממש לא ברעננה. האפשרויות ממש מוגבלות כאן".

אליוט, בן 18 מספר שגם אם הוא מדי פעם פוקד את הברים בעיר, אין ספק שהמקומות בילוי האמיתיים נמצאים מחוץ לעיר. "אני מדי פעם יוצא כאן לברים באזור התעשייה", הוא אומר, "אבל בעיקר יוצא מחוץ לרעננה. אין מה לעשות פה,  אולי ללכת לבית של איזה חבר, לשבת לשתות ולעשן ולחתוך הביתה. אם יש משהו לעשות אז זה בדוק לא ברעננה. הייתי רוצה לראות יותר פאבים, עוד קולנוע, מקומות לצאת אליהם, חיי לילה מפותחים. אין פה כלום".

רון אפריאט, מנהל בר המרפי'ס בעיר, מחזק את טענות הצעירים וטוען שיש בעיר הרבה פוטנציאל לא ממומש: "חיי הלילה ברעננה זו חיה שמחכה להתעורר", הוא אומר, "יש פה פוטנציאל, יש פה בני נוער ויש פה מבוגרים שצמאים למקומות איכותיים לצאת אליהם, ומרבית המקומות באזור הם די פושרים. אנחנו משתדלים לדוגמא לגעת בכל דבר אטרקטיבי שאנחנו יכולים להציע, בין אם זה סוגי בירות או תפריט אוכל. אבל יש פה הרבה מקום לעשייה והרבה פוטנציאל לא מנוצל בעיר הזאת".

עידו דותן, שותף בבר השנקין, פאצ'ו אומר: "אני חושב שיש פה מקומות בין המובילים בארץ. זה לא נכון להגיד שאין חיי לילה, אני חושב שהעירייה יכולה לתמוך יותר ולהגביר את חיי הלילה, אבל מבחינת יזמות פרטית יש חיי לילה ועובדה שאנשים באים לכאן מכל הארץ".

הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


למרות הסצנה הקטנה של חיי הלילה בעיר, עדיין קיימים מספר מקומות בהם תוכלו לצאת ולבלות ברעננה:

  • פאב מרפי'ס רעננה – פתוח ימים א'-ה' בין השעות 18:00-00:00, וביום שבת שעה אחרי צאת השבת ועד 00:00. הבר נמצא באזור התעשיה, ברחוב הסדנא 3.
  • הג'מס רעננה – ימים א'-ה' בין השעות 12:00 בצהריים עד אחרון הלקוחות, בימי שישי עד לפני כניסת השבת ובמוצ"ש נפתח 45 דק' לאחר צאת השבת. הבר נמצא ברחוב ברנר 6.
  • ברנר בר יין, פתוח בימים א'-ה' בין שעות 18:00 בערב עד חצות, ובמוצ"ש נפתח כ45 דק' לאחר צאת השבת. ממוקם ברחוב ברנר 6.
  • בית הבירה ברעננה, פתוח בימים א'-ה' בין השעות 14:00-00:00, ובימי שישי בין השעות 10:30 בבוקר עד 5:30 בבוקר שאחרי. ממוקם בבורוכוב 6.
  • אליס בר, פתוח רק בימי שישי לקהל הרחב בין השעות 21:00 בערב ועד שעות הבוקר הקטנות. ממוקם ברחוב המסגר 8.
  • השנקין בר, פתוח בימים א'-ה' בין השעות 18:00 בערב עד 01:00 בלילה, בימי שישי בין 22:00-04:00 ובשבת בין השעות 19:00-01:00, ממוקם ברחוב היצירה 5.
  • הלינקולן ביליארד בר בקניון רננים, פתוח בימים א'-ה' מ13:00 בצהריים ועד השעות הקטנות של הבוקר, ובימי שישי ושבת בין השעות 11:00 בבוקר ל5:00 בבוקר שאחרי.
  • הגגוס הפופולרי הוא מועדון רענני שפתוח בימים חמישי ושישי בין השעות 10:30 בלילה ועד 4 בבוקר, ובימי שבת מארח מסיבות צהריים בין השעות 15:30-20:30
  • הפאצ'ו בר מציע שילוב בין פיצות ואלכוהול ופתוח כל ימות השבוע בין השעות 18:00 בערב ועד 02:00 בבוקר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יונתן

    בני הנוער צודקים בהחלט. העיר "קטנה" מדי או כמו שהם אומרים "רחוב אחד וזהו". צריך לשנות את מבנה העיר ומהר כמו בניית מרכז חדש לעיר במקום בית יד לבנים ורחבת המשביר המיושנת, בניית בנין עירייה חדש,בניית עוד רחובות כמו אחוזה. המבנה העיירתי הקטן של רעננה משרה על צעירים רבים ואפילו מבוגרים כמוני תחושת דיכאון.מספיק שאני יוצא מהבית וכדי להנות מהליכה אמיתית אני צריך לצעוד עד הרצליה.חוששני והלוואי שאתבדה שאם חיים ברוידא יבחר המצב ימשיך להיות כמות שהוא ואפילו יחמיר עקב תפיסת העולם שלו שמקובעת על "רעננה הישנה והטובה" מבחינתו. הצעירים והרבה אנשים כמוני שרוצים לראות את רעננה מדביקה ואף עוברת ערים כמו נתניה כפר סבא ורמת גן באספקטים הללו זקוקים לאנשים כמו אורי קידר או ניר קריסטל שהם מהפכנים במובן החיובי של המילה ולא למהדורה חוזרת של נחום חופרי שלצערי ברוידא נראה כממשיך דרכו בתחום הזה.(כשדיבר בעיתונכם על מה שהוא מתעתד לעשות באיזור התעשייה)
    פתיחת כביש 531 ברחוב בן גוריון ובדרך ירושלים יחד עם פתיחת הרכבת הם צעדים מאוד נכונים אבל לא מספיקים בכיוון הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר