סניף החנות בקניון רננים. צילום: אורי אקרמן
סניף החנות בקניון רננים. צילום: אורי אקרמן

תפתחו את היומנים: Apple מגיעה לרעננה

ב-5 ביולי תיפתח המשווקת הרשמית של Apple את החנות הראשונה שלה באזור השרון, בקניון רננים. לקראת הפתיחה יתקיים הפנינג הפנינג ענק בחנות החדשה שיכלול הפתעות ותחרויות

פורסם בתאריך: 27.6.18 12:54

iStore, אחת משתי המשווקות הרשמיות של Apple, תפתח ב-5 ביולי את הסניף הראשון באזור השרון, בקניון רננים. לכבוד הפתיחה תקיים החברה הפנינג ענק בחנות החדשה שיכלול הפתעות ותחרויות.

סניף רננים, בדומה ליתר הסניפים יעניק שירותי מעבדה באחריות למוצרי Apple באמצעות מעבדות השירות הרשמיות של Apple ללא קשר להיכן המוצר נרכש (בארץ ובחו״ל). לדברי החברה, משתמשי Apple בישראל יוכלו ליהנות משירות מקצועי ויחס אישי בסניף החדש תוך ליווי של המשתמש והצעת פתרונות ביניים עד לגמר התיקון כגון מכשיר חלופי, שירותי גיבוי והתקנות.

רשת iStore היא שותפה ומשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל. סניף רננים יהיה הסניף השני של הרשת, הנפתח מחוץ לתל אביב. הסניף, המתוכנן כאולם תצוגה, משתרע על פני 70 מ"ר ובפתיחתו הושקעו כ- 2 מיליון שקלים. השכירות למ"ר בסניף החדש עומדת על 350 שקלים והחוזה נחתם ל-5 שנים (עם אופציה ל-10 שנה).

הפנינג הפתיחה אשר ייערך ביום חמישי ה-5 ביולי בשעה 17:00 ויציג לקהל את עולמות התוכן המגוונים של Apple, יכלול הפתעות והטבות בינהן:  150 המבקרים הראשונים בערב ההשקה יזכו במתנה ייחודית ובנוסף תתקיים תחרות הסטורי הנושאת פרס: iPad 9.7-inch 2018 ; על כל רכישה בחודש הפתיחה ממגוון מוצרי הליבה של Apple (מבין דגמי iPhone, iPad, Watch ו-Mac  אשר משתתפים במבצע) תוענק מתנה בשווי של עד מאות שקלים.

כחלק מחודש ההשקה תושק גם פעילות קיץ לילדים ונוער בין השעות 10:00-12:00 אשר תקרא iStore Academy Summer Camp – מערך הדרכות ללא תשלום מותאם לילדים ונוער, אשר יחשוף בפניהם את עולמות התוכן של מוצרי Apple – סדנא מוסיקלית עם GarageBand ל-iPhone וה-iPad, סדנת ציור עם ה-iPad, סדנת צילום עם ה-iPhone והדרכות שימוש בסיסי במוצרי Apple השונים

על עיצובו של הסניף החדש, אחראי מעצב הפנים אורון מילשטיין שזכה במכרז וגבר על מעצבים בארץ ובעולם. מילשטיין ידוע בעיצוביו הנועזים ופורצי הדרך והוא אמון גם על עיצוב החנות בבאר שבע. ברזומה של המעצב ניתן למצוא פרויקטים מסחריים באירופה וארה"ב. לדברי החברה, "מילשטיין יצר אינטרפטציה משלו לתפיסה המינימליסטית המאפיינת את חנויות Apple ברחבי העולם ונאמנה למותג. בתוך כך, הוא בחר לעצב את החנות בצבעי השחור והלבן, מבלי להאפיל על המוצרים עצמם. הקונטרסט יוצר מראה דומיננטי וייחודי- השחור בולט בעוצמתו בחזית וברצפת החלל ואילו הלבן שולט בחלל המרכזי של האולם. הקירות הארגונומיים שתכנן מילשטיין עונים במדויק על צרכי החנות, משמשים לאחסון ולתצוגה כאחד".

חיים זגורי, בעלי iStore "אני שמח ונרגש על פתיחתה של החנות החדשה בקניון רננים. לאחר שחדרנו ללבבות הצרכנים בתל אביב ובבאר שבע, אנו בטוחים שגם תושבי רעננה, כפר סבא והשרון, יביעו בנו אמון, בשל השירות והמענה האטרקטיבי שאנו מציעים"

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר