אורלי לוי אבקסיס וסימה פרי קרדיט: פרטי
אורלי לוי אבקסיס וסימה פרי קרדיט: פרטי

פרי: "העדרן של נשים בשלטון המקומי הוא הפסד של הון אנושי יקר"

המועמדת לראשות העירייה, סימה פרי, יזמה כנס מנהיגות בשלטון המקומי אליו הגיעו חברות כנסת ומאות מתמודדות לראשות רשויות ומועצות מקומיות

פורסם בתאריך: 28.6.18 12:11

השבוע התקיים כנס מנהיגות בשלטון המקומי שיזמה סגנית ראש העירייה והמועמדת לראשות העיר, סימה פרי. לכנס הגיעו כמאה סגניות וראשי רשויות המתמודדות לראשות רשויות ולמועצות המקומיות.

 פרי, המכהנת גם כיו"ר איגוד נבחרות הציבור ברשויות המקומיות, הובילה את הכנס בשיתוף עם פורום הסגנים במרכז השלטון המקומי, בנוכחותן של חברות הכנסת אורלי לוי – אבקסיס, שולי מועלם יו"ר הבית היהודי, וטלי פלוסקוב סגנית יו"ר הכנסת מסיעת כולנו. חברות הכנסות בירכו את הנוכחות וסיפרו את סיפורן האישי כנשים בפוליטיקה הישראלית, וכיצד התגברו על החסמים שעמדו בפניהן כנשים פוליטיקאיות. בנוסף התקיימו שתי הרצאות מקצועיות, שנתנו כלים כלים משפטיים ותקשורתיים למתמודדים לקראת הבחירות. מרעננה נכחה בכנס גם חברת מועצת העיר דרורה כהן.

סימה פרי: "הכנס נועד להעלות למודעות את החשיבות של התמודדותן של יותר ויותר נשים בבחירות הקרובות, כדי  שנוכל לשנות את הסטטיסטיקה העגומה של תת יצוג של נשים ברשויות המקומיות ברחבי הארץ. בכנס יצאנו בקריאה לראשי הסיעות בכל הרשויות לשלב נשים ברשימותיהם, ולציבור – לתמוך ולבחור ברשימות שוויוניות שבהן משולבות נשים במקומות ריאליים. העדרן של נשים סביב שולחן מקבלי ההחלטות בשלטון המקומי הוא לא עוד פער מגדרי, זהו הפסד לחברה ובזבוז של הון אנושי יקר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר