ניר קריסטל, רון סגל צילום איציק קנטי
ניר קריסטל, רון סגל צילום איציק קנטי

ניר קריסטל הגיש תלונה במשטרה נגד רון סגל

ביום שישי האחרון, הזמין ניר קריסטל ניידת משטרה לבית הספר שקד, בעקבות עימות בינו לבין ראש מוה הבחירות של יקי ודמני, רון סגל

פורסם בתאריך: 1.7.18 10:51

ביום שישי האחרון, היום האחרון ללימודים בבתי הספר היסודיים, עמד חבר המועצה והמתמודד לראשות העיר, ניר קריסטל, בשערי בית הספר היסודי שקד, ובירך את התלמידים לקראת היציאה לחופש הגדול. לדברי קריסטל, יו"ר ועד ההורים וראש מטה הבחירות של יקי ודמני, רון סגל, שנכח במקום, ניסה למנוע ממנו באופן פיזי לברך את העוברים והשבים, מה שגרם לקריסטל להזמין ניידת משטרה למקום ולהגיש תלונה.

התקרית אירעה בשעות הבוקר, כאשר התלמידים נכנסו לבית הספר, קריסטל עמד בכניסה ובירך את העוברים והשבים. רון סגל,  שנכח במקום במסגרת התנדבותו ב'נשק וסע', ביקש מקריסטל לעזוב את המקום ובין השניים התפתח עימות.

"עמדתי על המדרכה מחוץ לביה"ס שקד ובירכתי את התלמידים", אומר היום קריסטל לצומת השרון, "אני עושה זאת מאז נבחרתי לפני שנים למועצת העיר, גם בפתיחת השנה וגם בסופה. לפתע הגיח מר רון סגל, ראש מטה הבחירות של מר יקי ודמני , נצמד אליי פיזית ודרש ממני בתוקפנות שאלך משם, שאני נדחף ושזו תעמולה. אמרתי לו שאיני עושה כל תעמולה, שאין כל זיהוי לבחירות ושאני מברך את התלמידים וההורים בחופשה נעימה.  מר סגל חסם פיזית את דרכי ולא אפשר לי להתקרב לאנשים. כשניגשתי לאנשים הוא פשוט חצץ בינינו. ניגשתי להורה במקום ואמרתי לו "בוקר טוב, חופשה נעימה", סגל עמד בין שנינו ואמר לו "אל תאמין לו, הוא שקרן, אולי זה בכלל ערב טוב!" והמשיך להטיח בי האשמות. בשלב מסוים הוא ניסה לנגוח את ראשו בראשי, ובמזל הרחיקו בינינו עוד כ – 3 ס"מ שמנעו פגיעה פיזית של ממש. בשלב זה התרחקתי, והתקשרתי למוקד 100 של משטרת ישראל והזמנתי למקום ניידת בגין הפרעה לנבחר ציבור. לאחר מכן, הגעתי למשטרת כפר-סבא והגשתי תלונה רשמית. לא זו דרכה של רעננה ואני שואל את עצמי ואת כולנו האם זו הרוח החדשה שיקי ודמני רוצה להביא לעיר. אם לא, כדאי מאד שיבהיר את זה גם לראש המטה שלו ובוודאי שאני מצפה לגינוי פומבי ולהתנצלות".

סגל מסר בתגובה: "אני משמש 10 שנים כיו"ר הנהגת ההורים של בית הספר שקד ו-15 שנה הורה בבית הספר. מעולם לא ראיתי את פניו של ניר קריסטל במקום. פתאום ביום האחרון של הלימודים, כשאנו נמצאים בתקופת הבחירות והוא מתמודד בבחירות, הוא הגיע והחליט לעמוד בשער הכניסה של בית הספר, לפנות לילדים ומורים, ולעשות פוליטיקה קטנה על חשבון הילדים והוריהם שכלל אינם מכירים אותו ולא הבינו מי האיש הזה שמפריע להם ביום האחרון של הלימודים. לכן הוא התבקש שלא לעמוד בשער בית הספר ולא לעשות קמפיין ביום האחרון ללימודים וסירב. מעבר לכך, כל מה שנאמר הוא המצאה שאין קשר בינה לבין האמת. אני פונה לכל המועמדים ומבקש מהם, תשאירו את בתי הספר ומערכת החינוך מחוץ למערכת הבחירות. אנא מכם, לא על גב הילדים".

 

תגובות

9 תגובות
9 תגובות
  1. דוד מ

    מצחיק מאוד שיו"ר ועד רון סגל ההורים מנצל את תפקידו ועושה קמפיין בחירות בזמן התפקיד שלו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא חשבתי להצביע לודמני אך אחרי המקרה אם אכן זה נכון אין מקום בעיר לאנשים של מועמד שיוצרים אלימות .חד וחלק

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אלימות היא מחוץ לתחום גם במערכת בחירות

  4. תושב לב הפארק

    כמי שמכיר את רון סגל ואת פועלו שנים, קשה לי להאמין שתוכן הכתבה כפי שמתואר הוא נכון, האיש הוא דמות ערכית ומופת ציבורית.
    בכל מקרה נראה לי לא מתאים שמועמד פועל בדרך של הזמנת משטרה כנגד מועמד אחר, לא זו הפוליטיקה שאנחנו רוצים.

  5. קיקי

    ואנשים כאלו רוצים לנהל לנו את העיר גם החוסם וגם הנחסם, גועל נפש.ק

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שזה היה ביילסקי שעמד בשערי כל בתי הספר לפני עשר שנים, אף אחד לא אמר כלום.. בסוף זכינו בנתצ

  7. י.מ

    "נשק וסע" ולא "בעט וסע" אן באנגלית… Kiss&Drive and not Kick&Drive… מיותר לחלוטין ומנוגד לרוח המיזם.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר