הרכב שנפרץ וכלי הפריצה צילום דוברות העירייה
הרכב שנפרץ וכלי הפריצה צילום דוברות העירייה

הפריצה שלא הצליחה: סיירת הביטחון העירונית סיכלה פריצה לרכב

לאחר שסיירי הבטחון זיהו אדם חשוד הפורץ לרכב הם עצרו אותו, כשברשותו כלי פריצה, והעבירו אותו לידי המשטרה

פורסם בתאריך: 13.6.17 13:53

 

 

סיירי סיירת הביטחון של עיריית רעננה סיכלו אמש (12.6) פריצה לרכב וגניבתו והצליחו לעצור את הפורץ ולהעבירו לידי המשטרה. האירוע החל בשעה 01:35, כאשר סיירי הסיירת הביטחון הבחינו אדם לבוש שחורים, הפורץ לרכב במרכז העיר. החשוד, שהבחין ברכב סיירת הביטחון, החל להימלט מהמקום. הסיירים דלקו אחריו והצליחו לעצור אותו, כאשר ברשותו נמצאו כלי פריצה. כן אותר רכב ששימש את הפורץ ושותפיו. בעל הרכב שנפרץ אותר וזיהה את כלי העבודה שנתפשו אצל הפורץ, שנגנבו מתוך רכבו.

 כלי הפריצה צילום דוברות העירייה

כלי הפריצה שנתפסו

סיירת הביטחון של עיריית רעננה, הפועלת 24 שעות ביממה, הפכה במהלך שנות פעילותה, לכוח המשמעותי ביותר באבטחת ביטחונם ושלומם של תושבי רעננה ורושמת הישגים של תפיסת חשודים בעבירות ביטחון ורכוש באופן שוטף.

ראש העירייה, זאב בילסקי, שיבח את פעילותם של סיירי סיירת הביטחון, ניצן גורן ותומר שוורץ, שהיו מעורבים באירוע הלילה ואת הקב"ט העירוני, משה פישמן, ומנהל הסיירת, הוד וילנצ'וק, על פעילותם למען ביטחונם של תושבי העיר. "תושבי רעננה יכולים לישון בשקט, כשהם יודעים שסיירת הביטחון העירונית בשטח", אמר בילסקי, "אנחנו גאים בהם על נחישותם, מקצועיותם ומחויבותם לעיר ולתושבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר