רחלי בן ארי סקעת. צילום פרטי
רחלי בן ארי סקעת. צילום פרטי

רחלי בן ארי סקעת לנתניהו: בטל ביקורך בביתו של אילן כהן

היום מתוכנן ראש הממשלה להגיע לביתו של מי שנבחר לעמוד בקדנציה הבאה כראש סיעת הליכוד למועצת העיר, אילן כהן. בן ארי סקעת שלחה אמש מכתב לנתניהו וביקשה ממנו להגיע לסניף הליכוד ולא לביתו של כהן, בגלל ערר העוסק בהטיית תוצאות הבחירות

פורסם בתאריך: 2.7.18 07:56

היום (2.7) יגיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לטקס פתיחת רכבת השרון ברעננה. לאחר הטקס, מתוכנן נתניהו לפקוד את ביתו של אילן כהן, מי שנבחר לעמוד בקדנציה הבאה כראש סיעת הליכוד למועצת העיר רעננה. רחלי בן ארי סקעת, שהפסידה בבחירות לכהן בקול אחד, קוראת לנתניהו לבטל את ביקורו אצל כהן בטענה שהיא הגישה ערר על תוצאות הבחירות והדיונים עליו לא הסתיימו ופסק דין עדיין לא ניתן.

את הערר הגישה בן ארי סקעת  לבית הדין של סיעת הליכוד ב-18.6, כשישה ימים לאחר הבחירות, ודיון בו נקבע להיום בשעה 12:00 אך נדחה מצדו של כהן עקב ביקורו הצפוי של נתניהו. בערר עולות טענות מצידה של סקעת על "התנהגות בריונית והפעלת לחצים" מצד מטה הבחירות ופעיליו של אילן כהן, אשר ננקטו לטענתה כנגד חברי סניף ובוחרים פוטנציאליים והטו את הכף לטובתו של כהן שזכה בבחירות בהפרש של קול אחד.

במכתב שכתבה אמש (1.7)  סקעת לנתניהו, טענה כי אין מקום לביקורו טרם הכרעה בעניין הערר. "עצם קיום הביקור מהווה התערבות לא מידתית של יו"ר התנועה", כתבה סקעת במכתבה, "במיוחד בשל העובדה שבאופן ישיר נותן לו יתרון, ומחזק את מעמדו של מי שכביכול ניצח. בהנחה ונידרש ללכת למערכת בחירות חוזרת או פסילת קולות, עצם הביקור מהווה לחץ או הכרה בלתי פורמלי במועמד המנצח שלפי העתירה על נצחונו מרחפת עננה כבדה וודאית של כשירות הבחירה".

במקום ביקור בביתו של המנצח בבחירות, הציעה סקעת לנתניהו אלטרנטיבה: "נשמח במקום הביקור הנ"ל לארח את רוה"מ בסניף הליכוד או באולם פרטי יחד עם כל חברי הסניף, ולא כפי שזה כעת כאשר אפילו יו"ר מועצת הסניף ויו"ר הנהלת הסניף אינם מוזמנים".

מטעם רחלי בן ארי סקעת נמסר: "אני רוצה להאמין כי ראש הממשלה לא מודע לבעייתיות הנ"ל ואבקש להביא זאת לידיעתו ולמנוע עוגמת נפש ונזק בלתי הפיך להליך שיש בו השלכות רבות מרחיקות לכת במגוון תרחישים".

מאילן כהן נמסר: "אני אוהב את ראש הממשלה שמגיע לכבד אותי".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גב סקעת צודקת זה לא ביקור חברי או משפחתיקיק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר