Fortnite צילום פלייסטיישן
Fortnite צילום פלייסטיישן

לראשונה בישראל: המשחק שכבש את בני הנוער מגיע לקניון רננים

המשחק Fortnite  יצא לשוק לפני כשנה ומאז הפך לאחד ממשחקי האינטרנט הפופולרים ביותר בעולם עם קהל מעריצים כמו: הראפר דרייק והקומיקאית רוזאן בר. בקרוב הוא מגיע לרעננה

פורסם בתאריך: 2.7.18 19:11

בתאריכים ה- 8-9 ביולי יגיע לקניון רננים, פסטיבל Fortnite שיכלול יומיים שלמים של אטרקציות הקשורות למשחק הפופולרי, שהגדולה ביניהן היא עמדת הVR פלייסטיישן, בה יוכלו ליהנות מהמשחק במסגרת מציאות מדומה.

בנוסף לעמדה יעמדו במתחם עשרות עמדות משחק והתנסות, רחבת ריקודים מיוחדים של Fortnite ומפגש עם היוטיוברים המובילים, אינדי גיים וRage gaming.

Fortnite צילום פלייסטיישן

Fortnite צילום: פלייסטיישן

Fortnite הוא משחק מרובה משתתפים, המשלב בתוכו אקשן ובנייה. המשחק יצא לשוק לפני כשנה מטעם חברת 'Epic' ומאז הפך לאחד ממשחקי האינטרנט הפופולרים ביותר בעולם. נכון לחודש יוני האחרון, מעל 125 מיליון משתתפים בעולם משחקים במשחק באופן חודשי. גם בישראל Fortnite צבר פופולריות עצומה, במיוחד בקרב מתבגרים. למשחק קהל מעריצים עולמי אדוק שכולל בתוכו מפורסמים כמו הראפר דרייק, הקומיקאית רוזאן בר, ועוד.

Fortnite צילום פלייסטיישן

Fortnite . צילום: פלייסטיישן

מטעם חברת ההפקות 'פליי זון' שמפיקה את האירוע נמסר: "קניון רננים מארגן מפגש Fornite פלייסטיישן, הראשון מסוגו בישראל הכולל עשרות עמדות משחק והתנסות, עמדת מציאות מדומה. ורחבת ריקודים מיוחדת. אנו שמחים להתארח בקניון רננים ולארח את שחקני הפלייסטיישן Fornite של אזור השרון והסביבה. כולם מוזמנים, הכניסה חופשית".

מקניון רננים נמסר: "הפסטיבל מיועד לגילאים 7-17, אך גם למבוגרים יותר עם ראש צעיר".

הפסטיבל יתקיים במתחם הקונסולות ברחבת השופרסל בקניון רננים, בין השעות 11:00-19:00.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר