צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

בשורה לחיילים ברעננה: קו הרכבת החינמי יעבור בתחנות בעיר

בימי ראשון, קו רכבת חינמי לחיילים יחל את נסיעתו בנהריה ויעבור גם בתחנות הרככבת ברעננה עד לתחנת הסיום בבאר שבע. רכבת ישראל: "הקו יאפשר גם למשרתי כוחות הבטחון ליהנות משירות רכבתי מהיר ונוח בשעות העומס"

פורסם בתאריך: 5.7.18 08:18

כבר מספר חודשים שרכבת ישראל מפעילה את רכבת החיילים אשר נוסעת במסלול ייעודי מצפון הארץ דרומה. כעת, בעקבות הביקוש הרב, רכבת ישראל מוסיפה עצירות נוספות לרכבת, ביניהן התחנות החדשות ברעננה.

הרכבת תצא בכל יום ראשון מנהריה בשעה 06:05 ותעבור בתחנות: עכו; קריית מוצקין; מרכזית המפרץ-קו החוף; חיפה מרכז-השמונה; חיפה בת גלים; חיפה חוף הכרמל; בנימינה; פרדס חנה; חדרה מערב; נתניה; בית יהושוע; רעננה-מערב; רעננה-דרום; הוד השרון; כפר סבא; ראש העין צפון; לוד; רמלה; קריית גת; להבים-רהט; באר שבע צפון ותסיים את נסיעתה בתחנת באר שבע מרכז.

הפעלת הרכבת הנוספת שמיועדת לחיילים ואנשי ביטחון מאפשרת צמצום עומס ברכבות האחרות שפועלות בימי ראשון. ימי ראשון מתאפיינים בדרך כלל במספר רב של חיילים הנוסעים לבסיסי צה"ל ברחבי הארץ, מה שגורם לצפיפות גבוהה מהרגיל. לכן רכבת ישראל מפעילה את הרכבת הנוספת שמסיעה כ-750-1000 נוסעים, רובם חיילים, ואיננה באה על חשבון השירות לנוסעים ברכבות הסדירות, שכן היא אינה עוברת בפרוזדור איילון ואינה תופסת זמן מסילה יקר. יש לציין כי חיילים ומשרתי כוחות הביטחון נוסעים ברכבת ללא תשלום, וחיילים שלא מחזיקים בתעודת לוחם, נהג מבצעי, אישור נסיעה בלבוש אזרחי או תעודה המעידה על שירות ללא תשלום מחויבים לנסוע על מדים מלאים במהלך ימי השבוע מלבד סופ"ש.

מרכבת ישראל נמסר: "לו"ז הקיץ החדש בו יופעלו מעל 500 רכבות, לראשונה גם ליעדים חדשים כמו תחנות רעננה ותחנת מרכזית המפרץ החדשה, יאפשר גם למשרתי כוחות הבטחון ליהנות משירות רכבתי מהיר ונוח בשעות העומס. לצד חיילינו, אנו קוראים לכלל ציבור הנהגים בקיץ לוותר על הרכב הפרטי והפקקים, לחסוך זמן יקר וכסף, וליהנות מהדרך למוקדי התעסוקה הבילוי והנופש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר