תשתיות הרמזור החדש במחלף בן גוריון. צילום נתיבי ישראל
תשתיות הרמזור החדש במחלף בן גוריון. צילום נתיבי ישראל

משבוע הבא: רמזור במחלף בן גוריון בכביש 531

בשל ריבוי תאונות, חברת נתיבי ישראל תקים רמזור במחלף. "מטרת הרמזור היא לווסת בין תנועת היוצאים מרעננה אל 531 למזרח, לבין אלה הנוסעים על 531 מכיוון הוד השרון לרעננה ומעוניינים להתחבר אל 4 לדרום באמצעות פניית פרסה

פורסם בתאריך: 12.7.18 07:57

בשנים האחרונות ארעו מספר תאונות דרכים, חלקן קטלניות, במחלף בן גוריון שבכביש 531. לפני כשנה פנה חבר המועצה, ניר קריסטל לחברת נתיבי ישראל וביקש מהם לשקול להקמת רמזור בצומת. לאחר חילופי דברים בין השניים ובדיקות במקום של נתיבי ישראל, בשבוע הבא יוקם רמזור במחלף.  

"נתיבי ישראל שמחים להעניק לציבור מרכיב חיוני נוסף במסגרת פרויקט 531- רמזור להסדרת התנועה על גבי רמפת בן גוריון", אומרים לנו היום מחברת נתיבי ישראל,  "מטרת רמזור זה לווסת בין תנועת היוצאים מהעיר רעננה אל 531 למזרח לבין אלה הנוסעים על 531 מכיוון הוד השרון לרעננה ומעוניינים להתחבר אל 4 לדרום באמצעות פניית פרסה על-גבי הרמפה המדוברת. עבודות הקמת הרמזור נמצאות בשיאן וצפויות להסתיים כבר בסוף השבוע הבא, כאשר ב-24 שעות הראשונות יופעל במצב 'מהבהב' על מנת שמשתמשי הדרך הקבועים יבחינו בשינוי ולאחריו יופעל באופן מלא, על בסיס התוכניות הסדורות שבנו מהנדסי התנועה בחברה".

 

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה שמחה לבשר כי חברת "נתיבי ישראל" נענתה לבקשתה להצבת רמזור בסוף רחוב בן גוריון, בסמוך לכביש  531. העירייה פעלה רבות אל מול חברת "נתיבי ישראל" במטרה להסדיר את התנועה ברחוב בן גוריון ולהציב רמזור במטרה לשמור על בטיחות הנהגים. אנו רואים חשיבות רבה בשמירה על בטיחותם של הנהגים ואנו שמחים כי מאמצינו נשאו פרי ואכן התקבלה החלטה להקים רמזור במקום".

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


ניר קריסטל מסר היום לצומת השרון: "בדיוק לפני שנה ב-14.7.2017 התרחשה התאונה השלישית במחלף בן גוריון. בבדיקה שעשיתי הבנתי  כי הבעיה בצומת היא שהיא לא מרומזרת. מיד לאחר מכן פניתי לחברת נתיבי ישראל. אני מודה מאוד לחברת נתיבי ישראל, למנכ"ל ניסים פרץ, לדובר בן גוטמן ולצוות המקצועי, שנענו לפניה שלי. למרות שבתחילת הדרך זה התחיל כמאבק, הם נכנסו לעובי הקורה, עשו בדיקה מעמיקה בצומת, ועל אף שכמות הנוסעים בצומת נמוכה מהתקן של משרד התחבורה שדורש הקמת רמזור, הבינו את הבעייתיות שבצומת ואת הסכנות שבה. הרמזור החדש תוכנן במקצועיות רבה".

ניר קריסטל צילום רפאל בן משה

ניר קריסטל. צילום: רפאל בן משה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר