רכב שהושחת, קרדיט: איתי דרוקר
רכב שהושחת, קרדיט: איתי דרוקר

בלילה אחד: כ-12 מכוניות הושחתו בשני בניינים ברחוב מכבי

דיירי הבניינים ברחוב מכבי 24 ו-28 גילו הבוקר (א') כי לכ-12 כלי רכב משני הבניינים חתכו את הצמיגים. תלונה הוגשה במשטרה

פורסם בתאריך: 15.7.18 18:40

תושבי הבניינים ברחוב מכבי 24 ו-28 התעוררו הבוקר (א') להפתעה לא נעימה, לפחות לכ-12 כלי רכב משני הבניינים חתכו את הצמיגים. ההשחתה ככל הנראה התרחשה בלילה, ותלונה הוגשה במשטרה ע"י הדיירים. 

גילה טורס, המתגוררת ברחוב מכבי 24 מספרת כי היא הייתה הראשונה שגילתה את השחתת הרכבים: "מוקדם בבוקר בעלי נסע לעבודה וצלצל אליי מהדרך ואמר לי 'תשמעי יש לי פנצ'ר, אני הולך למוסך'", מספרת טורס, "ירדתי חמש דקות לאחר השיחה לחנייה של הבניין וראיתי שחתכו גם את הצמיג שלי. אני מסתכלת ורואה שחתכו ללפחות שש מכוניות צמיגים. במוסך אמרו לי שזה לא משהו קטן, זו סכין רצינית שחתכה את הצמיגים". 

דייר נוסף שרכבו הושחת מוסיף: "כשירדתי לחניה בבוקר, ראיתי את הגלגל האחורי מפונצ'ר. החלפתי את הגלגל לגלגל רזרבי, והתכוונתי לנסוע לצומת רעננה לתקן את הפנצ'ר שם, אבל כשהייתי בדרך לשם הרגשתי שגלגל נוסף פונצ'ר. הבאתי את הצמיגים החתוכים למשטרה, לקחו טביעות אצבעות והגשנו תלונה על השחתה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


יצחק ברעם דייר במכבי 24 מספר כי בבניין הסמוך אליהם הושחתו עוד לפחות שש מכוניות: "קראנו למשטרה שהגיעה מאוד מהר. אצלנו בבניין חתכו צמיגים של שש מכוניות, בבניין במכבי 28 חתכו עוד צמיגים של בערך עוד שש מכוניות, הגיע משם נציג לדבר איתנו ועם השוטרים. כרגע אין קצה חוט למי עשה את זה".

ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה והיא נבדקת".

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר