ארז ברט צילום יח"צ
ארז ברט צילום יח"צ

האוטו גלידה שצינן את השיח הפוליטי ברעננה

קואליציית ״אמנת השיח הישראלי״ ביוזמת תנועת דרכנו, יצאה למסע ברחבי בארץ עם אוטו גלידה במטרה לצנן שיח פוליטי מתלהם. אתמול (ב') האוטו גלידה הגיע לרעננה

פורסם בתאריך: 17.7.18 17:58

קואליציית ״אמנת השיח הישראלי״ ביוזמת תנועת דרכנו, יצאה למסע ברחבי בארץ עם אוטו גלידה המגיע לפעילויות קיץ במטרה לצנן את השיח הציבורי והפוליטי המתלהם, המובל על ידי נבחרי הציבור. אתמול (ב') האוטו גלידה הגיע לרעננה ואת פניו קיבלו בין היתר, ראש העירייה והמועמדים לראשות העיר.

האוטו גלידה הוא מיזם חדש הפועל במסגרת קמפיין "אמנת השיח הישראלי" שנולד משיתוף פעולה וחיבור בין  פולי ברונשטיין מנכ"לית תנועת דרכנו ועודד רביבי ראש מועצת אפרת. הקמפיין עצמו כולל, בין היתר, פעילויות שטח. העוברים והשבים ברעננה קיבלו מידע על השיח הציבורי הפוליטי בישראל ומתנדבים הפעילו את הקהל עם שאלות סקר המציג דילמות ערכיות ביחס להתנהלות נבחרי הציבור, הבעייתיות הקיימת במסגרת השיח הפוליטי הציבורי כיום, השפעתו על החברה הישראלית, וכמובן, נהנו מגלידה טובה.

בין התומכים שהגיעו לפעילות היו, ראש העירייה, איתן גינזבורג,  והמעומדים לראשות העיר, ארז ברט, יקי ודמני וניר קריסטל.

איתן גינזבורג צילום יח"צ

צילום: יח"צ

פולי ברונשטיין מנכ"לית תנועת דרכנו ומיוזמות המהלך מוסרת כי "היוזמה נולדה במסגרת פעילות קמפיין 'אמנת השיח הציבורי'. קמפיין שנועד לערב את הציבור ולשמוע את תחושותיו בנוגע לשיח הבעייתי הקיים בציבוריות הישראלית המובל על ידי נבחרי הציבור שלנו. מדובר בפעילות קיץ ערכית וחינוכית על השיח הרצוי, כמובן בליווי גלידה משובחת".

ניר קריסטל צילום יח"צ

צילום: יח"צ

ברונשטיין מוסיפה: "קמפיין אמנת השיח הציבורי יתנהל במהלך הקיץ ובמסגרתו יתקיימו עוד פעילויות ביניהם, מעגלי שיח בכל רחבי הארץ ודיון בקהילת פייסבוק שהוקמה במיוחד. סיום הקמפיין באיסוף כל המידע שהצטבר מערוצי הדיון השונים וכתיבה משותפת של אמנה שתגדיר את הציפייה של הישראלים מהתנהלות השיח הציבורי. אנו נפעל להחתים את כל נבחרי הציבור והמועמדים למשרות ציבוריות".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר