אילן כהן
אילן כהן

בית הדין של הליכוד קבע באופן סופי: אילן כהן הוא יו"ר סניף הליכוד ברעננה

לאחר הבחירות לראשותהסניף הגישה רחלי בן ארי סקעת ערר לבית הדין של הליכוד בטענה כי לחצים ואיומים גרמו לבחירתו של כהן. בחמישי האחרון בית הדין קבע כי לא היה פגם בבחירות וכהן הוא היו"ר

פורסם בתאריך: 22.7.18 19:16

לאחר שגבר אילן כהן על רחלי בן ארי סקעת בבחירות ליו"ר סיעת הליכוד ברעננה, הגישה בן ארי סקעת ערר לבית הדין של לליכוד בטענה כי פעילים בסיעה סיפרו לה על לחצים ואיומים מצד מטה כהן והם אלו שהובילו לנצחונו. ביום חמישי האחרון קבע בית הדין כי הערר נדחה וכהן הוא המנצח הסופי.

בפסק הדין נכתב: "בפנינו ערעור על תוצאות הבחירות בסניף רעננה, בגין אי סדרים בעת ההצבעה אשר לטענת העותרים היטו את תוצאות ההצבעה. היות ומדובר בפער של קול אחד בין הצדדים ברור שיש משמעות לכל מקרה ומקרה באשר די בפסילת קול אחד כדי להשפיע על תוצאות הבחירות. לאחר ששמענו את הצדדים הגענו למסקנה שהעותרים לא הרימו את נטל הראיה לפגם בבחירות. להיפך, מפי איש מהמשקיפים לא נשמע ולו רמז לתופעות עליהן הלינו העותרים".

מאילן כהן נמסר: "בית הדין קבע בצורה חד משמעית  שהבחירות התנהלו כדין וכשורה ואין שום עילה לבטלן. במסגרת הדיון וההחלטה הביע בית הדין ביקורת נוקבת על העותרים בנוגע לתצהירים שהגישו  כאשר התברר שהנאמר בהם רחוק מהאמת בלשון המעטה. אנו מודים לבית הדין שעשה סוף למסכת  ההכפשות והשמועות השקריות שהפיצו מספר חברים בודדים. אנו נמשיך בתנופת  העשייה בה התחלנו  ונצעיד את סניף הליכוד ברעננה חזרה למקום בו הוא ראוי להיות,  בצמרת הפעילות הציבורית ברעננה. אנו קוראים לכל החברים להצטרף אלינו למען מטרה חשובה זו".

מרחלי בן ארי סקעת לא נמסרה תגובה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר