אלי אלוש, מייש אזיקסון
אלי אלוש, מייש אזיקסון

אייזיקסון בחוץ, אלוש בפנים: אלי אלוש ימונה לסגן ראש העירייה

חבר המועצה מטעם הרשימה הדתית המאוחדת, מייש אייזיקסון, צפוי לפרוש מתפקידו כסגן ראש העירייה ולהעבירו לחברו לסיעה, אלי אלוש. אלוש: "זהו יום חשוב מבחינתי"

פורסם בתאריך: 23.7.18 11:46

חבר המועצה מטעם הרשימה הדתית המאוחדת, מייש אייזיקסון, צפוי לפרוש מתפקידו כסגן ראש העירייה ולהעבירו לחברו לסיעה, אלי אלוש. התפטרותו של אייזיקסון מתפקיד סגן ראש העירייה וחבר במועצת העיר, היא בשל קידום לדרגת פקד במשטרה, שם הוא מתנדב במשך שנים.

כזכור, אלוש נכנס לתפקידו כחבר מועצה לפני כשנה כשהחליף את אלי כהן, שעזב למען תפקיד בכיר במשרד המשפטים. המינוי של אלוש צפוי להתקיים מחר בישיבת מועצת העיר.

אייזיקסון אמר היום: "אני קצין במשטרה בהתנדבות כבר שנים רבות, ובהגיעני לדרגת פקד הובהר לי כי לא אוכל להמשיך בתפקידי הפוליטי כסגן ראש עירייה וכחבר מועצה ברעננה, ולכן החלטתי להתפטר מתפקידי. למרות ההתפטרות, אני הולך להמשיך עם ההתנדבות שלי בכל רחבי רעננה, שברוך השם מעסיקה אותי כל היום לטובת אזרחים בעיר. ואמשיך לתת ולפעול למען תושבי רעננה".

"זהו יום חשוב מבחינתי", אמר אלוש לצומת השרון , "אני מאוד שמח על הבשורה. אני מאוד גאה במינוי הזה שבשבילי הוא סימן דרך וכבוד גדול, ואני מקווה שבעזרת השם שהמינוי ייצא לפועל מחר ואני אשרת את תושבי העיר, ככלל, דתיים וחילוניים ללא משוא פנים, בדרך בה חונכתי, בנתינה, אהבה וכבוד לכל אדם באשר הוא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסף.

    עד מתי ההחלפות של בעלי התפקידים ימשיכו. עד שלומדים את התפקיד צריך להתחלף . בחברות רציניות הדבר לא קורה, מדוע הזלזול בבוחרים ובציבור .
    מספיק עם הכבוד והכיבודים, הגיע הזמן שנבחר הציבור יקדם5 את הנושאים הקשורים לתפקיד. ויעבוד עבור הציבור. בממוצע כל שנה מתחלף בעל התפקיד. מספיק עם השטויות ….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר