ישיבת מועצה. צילום דניאל סלגניק
ישיבת מועצה. צילום דניאל סלגניק

מה הוביל לעזיבתו של חיים ברוידא את ישיבת המועצה?

הערב (ג') התקיימה ישיבת המועצה שננעלה בויכוח סוער לאחר הצגת תוכנית הנת"צ. במהלך הישיבה מונה אלי אלוש לסגן ראש העירייה ואושר הקמת מגרש בייסבול בעיר

פורסם בתאריך: 24.7.18 21:05

הערב התקיימה ישבת מועצה שלא מן המניין, בה אושר תקציב העירייה לשארית שנת 2018. שמונה חברי מועצה הצביעו בעד אישור התקציב,שלושה התנגדו והתקציב עבר.

לאחר מכן נפתחה ישיבת מועצה מן המניין בה מונה חבר המועצה, אלי אלוש לסגן ראש העירייה, זאת בעקבות התפטרותו של מייש אייזיקסון מוקדם יותר השבוע. יו"ר מרצ וסגנית ראש העירייה, רונית וינטראוב, העלתה התנגדות למינויים סמוכים למועד הבחירות, ובהצבעה על מינויו של אלוש חברי מרצ נמנעו. "בגלל שמינוי שכזה לא יכול להתרחש בתוך שלושה חודשים לפני הבחירות, זה לא צריך לקרות בתוך מערכת בחירות זמן כל כך סמוך למועד הבחירות", אמרה וינטראוב בישיבה. חבר המועצה חיים גולדמן ענה לוינטראוב ואמר: "את חתומה על ההסכם הקואליציוני שמבטיח סגן לרשימה הדתית". הסגן זה עניין פנימי שלנו, לא עניינם של סיעות אחרות מי בחרנו". בהצבעה  על מינויו של אלוש, הצביעו שבעה חברי מועצה בעד וחמישה חברי מרצ נמנעו.

חברי המועצה הצביעו גם על מינויה של מנכ"לית העירייה, מיכל הירש-נגרי, כנציגת רעננה באשכול השרון. עשרה חברי מועצה הצביעו בעד, מרסלו גל וחיים ברוידא הצביעו נגד.

בהמשך דנו במועצה על הקמת מגרש הבייסבול וכדורגל במימון עיריית רעננה, איגוד הטוטו ותרומות נוספות. מגרש הבייסבול כולל חוזה ארוך טווח של כעשר שנים עם אגודת הבייסבול הישראלי, וישרת את קריית החינוך אמי"ת ואת הפועל רעננה נוער. חברי המועצה אביחי ארביב, חיים ברוידא וניר קריסטל טענו כי הפרויקט ארוך טווח וצריך לחכות עם ההצבעה לאחר הבחירות. למרות זאת הקמת מגרש הבייסבול אושרה זאת לאחר שעשרה חברי מועצה הצביעו בעד. ניר קריסטל ואביחי ארביב נמנעו.

בסוף הישיבה עלה לדיון נושא הנת"צ, כשראש העירייה, גינזבורג הציג את התוכנית לחברי המועצה. ניר קריסטל טען שצריך להעביר את נתיב התחבורה העירוני לכביש 531 ונענה לתמיכה מחברו לסיעה חיים ברוידא.

מהר מאוד הדיון הפך לויכוח, כשברוידא טען לחוסר שקיפות מצד גינזבורג כלפי התושבים. וינטראוב מצידה שאלה את ברוידא האם הוא תומך בתחבורה ציבורית בשבת, וברוידא ענה בשלילה. בעת הזו גם חיים גולדמן ונכנס לויכוח  ולאחר מספר דקות יצא ברוידא מהישיבה. בשיחה עם ברוידא לאחר סיום הישיבה, הוא הבהיר כי הסיבה שיצא מהישיבה טרם סיומה היא חוג בית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר