יורי אליזרוב
יורי אליזרוב

נהג האוטובוס שהותקף על ידי נערים ברעננה: "עזרו לי למצוא את התוקפים"

יורי אליזרוב, נהג אג"ד שנסע בקו האוטובוס 501 מת"א-רעננה, הותקף ע"י ארבעה נערים בתחנת בית לוינשטיין. כעת הוא פונה לציבור בבקשה: אם מישהו ראה את המתרחש אנא פנה למשטרה

פורסם בתאריך: 30.7.18 08:01

בשבוע שעבר נהג האוטובוס יורי אליזרוב הותקף על ידי קבוצת נערים בתחנת בית לוינשטיין ברעננה. ארבעת הנערים עלו לאוטובוס בתל אביב וכבר אז שם לב אליזרוב למשהו חשוד. "כשהנערים עלו בתל אביב לאוטובוס, אחד נעמד לידי והשאר נכנסו פנימה בהתעלמות ממני. הכרחתי אותם לשלם, הם התחילו להגיד לי 'מה אתה נלחץ, נשלם, יאללה אל תלחץ', הם אמרו לי שהם נוסעים בתוך תל אביב. אז גביתי מהם את התעריף לנסיעה תוך עירונית. כשהגענו לצומת גלילות, שזה כבר גבול תל אביב, עצרתי את האוטובוס בתחנה, ואמרתי להם 'חברים, אתם ממשיכים מחוץ לעיר, אתם צריכים לשלם תעריף בין עירוני'. פה התחיל הבלאגן, הם התחילו לקלל אותי, להגיד ששילמו כבר ושאני מבקש מהם כסף סתם. הם ידעו לאן הם נוסעים, הם שיקרו מהתחלה. אמרתי להם שאם הם לא משלמים אני מזמין משטרה ובאמת הזמנתי. נוסעים התחילו להתעצבן עליי שאני לא נוסע וצעקו גם עליהם שהם לא משלמים. הנערים התחילו לריב גם עם הנוסעים באוטובוס ולצעוק עליהם. בסוף אחד מהנערים ניגש אליי ושילם על ארבעתם. התקשרתי למשטרה ואמרתי שאין צורך להגיע בסוף, שהנערים שילמו וחשבתי שהאירוע נגמר".

אך לרוע מזלו של יורי, הסיפור קיבל תפנית איומה: "כשהגענו לתחנה בבית לוינשטיין הם יצאו מהאוטובוס והתחילו לבעוט בדרך במושבים, ולצעוק שהנהג לקח מהם כסף. הם בעטו בפח אשפה שהיה ליד הדלת האחורית ויצאו מהאוטובוס לגמרי. כשיצאתי החוצה בעקבותיהם להרים את הפח, אחד מהם ניצל את ההזדמנות ורץ לתקוף אותי. אני התגוננתי אבל אז כשהצטרפו אליו עוד שלושה חברים, לא ידעתי מאיפה אני סופג מכות. הם בעטו בי בראש, בגב, בכל חלקי גופי ללא הבחנה וללא רחמים".

איך הצלחת להיחלץ?

"חלק מהנוסעים התערבו והפרידו בינינו. אם הם לא היו מתערבים אני לא יודע אם הייתי מדבר איתך עכשיו. עליתי לאוטובוס, שתיתי מים, והמשכתי בנסיעה. אחת הנוסעות הזמינה משטרה ואמבולנס וכשהגעתי לצומת רעננה הם חיכו לי שם. קיבלתי טיפול ממד"א והעבירו אותי לביה"ח מאיר, שם אושפזתי ללילה ועשו לי בדיקות. יש לי כאבים עד עכשיו בכליה ובעמוד השדרה. למחרת הגשתי תלונה במשטרה והם אמרו שהם יחפשו את הנערים. אני מבקש שאם יש מישהו שצילם את זה, או היה נוכח במקום ויכול לזהות את הנערים, שיפנה למשטרה. זה יכול לגרום לכך שייעשה צדק עם הנערים שתקפו אותי".

דובר אג"ד, רון רטנר, מסר: "מדובר באירוע חמור נוסף של אלימות קשה כנגד נהגי אוטובוס וכנגד נותני שירות בכלל במגזר הציבורי. מדובר בחבורת בריונים אלימה שכנגדם הוגשה תלונה במשטרה על ידי הנהג. אנו קוראים למשטרה לאתר את המעורבים ולמצות עימם את הדין. לא נסכים שבטחונם של נהגינו יהיה הפקר ואנו קוראים לכל הגורמים הנוגעים בדבר לנקוט יד קשה למגר את התופעה והתנהגות אלימה שכזו".

 

ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה והיא נבדקת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום כל השטויות של דובר אגד כדאי שישימו בכל אוטובוס מצלמת HD מאובטחת עם כיסוי רחב שגם לנהג אין גישה להקלטה ועם אפשרות העברת השוידאו לענן בלחיצת כפתור.
    ככה אפשר לזהות תוקפים.

  2. אילנה

    רעיון המצלמה מצוין! זו לא הפעם הראשונה שכל מיני וואחשים תוקפים נהגי אוטובוסים. הייתי עד לכך כבר לפני 20 שנה ליד קרית מלאכי. חיות!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר