טקס חיבור כביש 531 וכביש 20. צילום נתיבי ישראל
טקס חיבור כביש 531 וכביש 20. צילום נתיבי ישראל

כיממה לאחר הפתיחה: האם באמת התקצרו את זמני הנסיעה?

אתמול לפנות בוקר נפתח חיבור כביש 531 עם איילון דרום. האם עומסי התנועה אכן השתפרו? האם התקצרו זמני הנסיעה כמובטח? כל התשובות בכתבה

פורסם בתאריך: 9.8.18 08:16

ביום שני השבוע נחנך חיבור כביש 531 עם איילון דרום. בטקס גזירת הסרט הבטיח שר התחבורה, ישראל כץ, כי הכביש יקל על עומסי התנועה לנוסעים מאזור מזרח השרון לתל אביב.  פבל גפשטיין, תושב העיר שנוסע בבל בוקר למקום עבודתו שנמצא בסמוך למחלף שבעת הכוכבים, מספר: "אני יוצא בסביבות תשע בבוקר ובדרך כלל לוקח לי בסביבות  35-40 דקות להגיע. היום נסעתי דרך המחלף החדש ולקח לי 15 דקות להגיע. אני חושב שזה שיפור משמעותי לתושבי כפר סבא ורעננה אשר רוצים להגיע לכיוון תל אביב בפרט, וזה אמור להוריד לחץ גם בדרכים חלופיות לערים נוספות. ברגע שיפתחו את הרכבת להרצליה מרעננה, זה ישפר עוד יותר את הדרך".

רויטל חפץ אברבוך, תושבת נוספת מספרת ששימוש במחלף החדש קיצר לה משמעותית את זמן ההגעה לעבודה ברמת החייל : "אני יוצאת בסביבות רבע לשמונה. בדרך כלל הייתי נוסעת מכביש 531 לכיוון 4 דרום. היה לוקח לי להגיע לרמת החייל ביום טוב כ-45 דקות וביום רע זה יכל לקחת גם שעה ושעה וחצי. היום לקח לי חצי שעה , אז זה היה מהיר יותר בהחלט. מקווה שיישאר כך ולא יהיה עמוס יותר. חיכיתי לפתיחת המחלף הזה בכיליון עיניים. זה ממש שיפור באיכות החיים שלי".

נוסף לאפשרות לנסוע לכיוון תל אביב, תושבים מספרים כי פתיחת המחלף גם הקלה בעקיפין על העומס בכביש 4. ישיעהו הראל, שנוסע בכביש 4 דרומה לעבודה מספר: "אני יוצא לעבודה לקראת שמונה בבוקר. בדרך כלל לוקח לי 30 או אפילו 40 דקות עד מחלף מורשה, שזה העומס העיקרי. היום, אחרי פתיחת המחלף, לקח לי פחות מרבע שעה להגיע למחלף מורשה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר