צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אישום: צעיר בן 21 יצא למסע פריצות למוניות ולדירת מגורים ברעננה

הנאשם פרץ לשלוש מוניות ברחוב בורוכוב והגלבוע ברענננה ולדירה ברחוב ויצמן. החוקרים איתרו את בעלי הדירה והשיבו להם את רכושם

פורסם בתאריך: 8.8.18 18:46

גבר בן 21, תושב כפר סבא, נעצר על ידי משטרת ישראל לאחר שפרץ למוניות ולדירה ברעננה וכפר סבא וגנב רכוש רב ובעל ערך. שוטרים שהגיעו למקום הימצאו של הנאשם בכפ"ס, הבחינו כי ברשותו של הצעיר רכוש רב החשוד כגנוב. הוא נעצר ונלקח לחקירה. בפעילות מאומצת הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר בעלי הרכוש ובכך הובילו לאיסוף ראיות נגד הנאשם במס' אירועי פריצות ולהגשת כתב אישום נגדו ב-5 אישומים בעבירות רכוש.

מכתב האישום עולה כי הנאשם פרץ ל-4 מוניות, 3 מהן נפרצו על ידו באותו היום כאשר הנאשם מגיע לרחוב בורוכוב והגלבוע ברעננה כשהוא מצוייד בפטיש, ניפץ את זגוגיות חלונות המוניות וגנב מהן כסף מזומן. אל המונית הרביעית פרץ ברחוב שיינפיין בכפ"ס.

במסגרת החקירה הצליחו החוקרים לקשור את הנאשם לאירוע פריצה לדירה ברחוב ויצמן ברעננה כשהנאשם מגיע לדירה ולאחר שווידא כי אין איש בבית, טיפס בסולם אל גג הבניין, ניפץ את זגוגית חלון חדר השינה ונכנס לדירה. בהמשך, גנב הנאשם רכוש רב ובעל ערך לבעליו: מחשב נייד, תיק, משקפיים, מכונת קפה, רמקול, גז פלפל, מעבד מזון, מזוודה ושאר מוצרי מזון. בסיום החקירה ולאחר שהחוקרים איתרו את בעלי הדירה, הם השיבו להם את רכושם שהיה בעל ערך רב עבורם. השבוע הוגשו נגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר