סניף החנות צילום: ALL+
סניף החנות למצולמים אין קשר לכתבה צילום: ALL+

רננים: רשת הלואו קוסט All+ פותחת סניף ראשון באזור השרון

הרשת הישראלית לה שני סניפים בחיפה ובירכא עתידה לפתוח את הסניף בקניון רננים בחודש אוקטובר. בסניף החדש תוכלו למצוא כלי בית וחפצי נוי במחירים נמוכים

פורסם בתאריך: 21.8.18 08:10

רשת הקמעונאות והלואו קוסט הישראלית  All+ עתידה לפתוח סניף בקניון רננים בחודש אוקטובר הקרוב. הסניף הוא השלישי במספר של הרשת שמציעה כלי בית וחפצי נוי במחירים נמוכים. שני הסניפים הנוספים נמצאים בחיפה ובירכא והסניף ברננים הוא הסניף הראשון באזור השרון.

בסניף החדש שישתרע על שטח של כ- 2,000 מ"ר הושקעו כשמונה מיליון שקלים והוא יקום היכן שעמד עד כה סימה סיטי רענן. בדומה לשני הסניפים האחרים של הרשת  הסניף ברננים יציע עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב של קטגוריות לבית, למשפחה, לילדים ועוד. בין המחלקות בחנות ניתן למצוא: כלי בית, אביזרי מטבח, כלים חד פעמיים, מחלקת אירועים לימי הולדת ואירועים מיוחדים, מחלקת טקסטיל, מגוון חפצי נוי, מחלקת יצירה, מחלקת ילדים, מחלקת כלי עבודה,  מחלקת חיות מחמד , מחלקת קוסמטיקה גדולה במיוחד, מחלקת אופטיקה, מחלקה מיוחדת של הכל בשקל בה ניתן לקנות מגוון רחב של מוצרים בשקל ועוד.

 

 

מנכ"ל הרשת אמר היום: "הדגש בחנות הוא על סידור ונראות מאוד נוחים, שירותיים ואיכותיים, המייצרים חווית קניה נעימה, בלי לפגוע ברמות המחיר המתאימות לכל כיס. החנות מאופיינת במחירים נוחים. היום האינטרנט הוא המתחרה הגדול של ענף הקמעונאות והמחירים ברשת הם האינדיקציה שלנו. אנחנו מוכרים את המיגוון הרחב של המוצרים במחירים שווים לכל כיס".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר