חיים גולדמן
חיים גולדמן

מסתמן: חבר המועצה חיים גולדמן יקים רשימה דתית חדשה

ע"פ מקורבים לסיעת "מאמינים ברעננה", חבר הסיעה, חיים גולדמן, שרק לפני מספר חודשים הכריז על עזיבת "הבית היהודי", צפוי להודיע על הקמת סיעה דתית חדשה

פורסם בתאריך: 21.8.18 12:54

ע"פ גורמים המקורבים לסיעת "מאמינים ברעננה" שרצה למועצת העיר בראשותו של סגן ראש העירייה, אלי אלוש, חבר הרשימה, חיים גולדמן, שרק לפני מספר חודשים הכריז על עזיבת סיעת "הבית היהודי", צפוי להודיע על הקמת סיעה חדשה.

כזכור, גולדמן, שכיהן חצי קדנציה כסגן ראש עירייה ולאחר מכן כחבר מועצה מן המניין, הפסיד בתחילת השנה את תפקיד יו"ר סיעת "הבית היהודי" לאריה פרידמן ובחודש מאי האחרון הודיע כי יצטרף ל"מאמינים ברעננה". כעת מקורבים לסיעה מספרים כי גולדמן עומד להקים סיעה דתית חדשה שתרוץ למועצת העיר "חיים גולדמן בשיקול דעת ולאחר התייעצות עם כמה גורמים בכירים ברשימה החליט לעזוב את רשימת מאמינים ברעננה ולהקים רשימה חדשה. כרגע זה נמצא בשלבי התכנונים הסופיים", אמר המקורב.

אלי אלוש אומר היום לצומת השרון: "חיים היה אחד התומכים שלנו. שמעתי מגורמים מרובים שהוא מתכנן להפסיק את תמיכתו בסיעה ולפנות להקמת רשימה חדשה. אפשר להגיד שאני מופתע מכך כי הוא ביקש להצטרף לרשימה שלנו ואנחנו שקלנו את ההצטרפות שלו בכובד ראש ובאמת חשבנו שהוא יוכל להיות חלק ממנה. אם זאת החלטתו, אני מכבד אותה והסיבה לעזיבתו לדעתי, זה נושא המיקום שלו ברשימה. חיים חשב שהוא ראוי להיות מספר 2, אבל נאמר לו בצורה הכי ברורה שהוא צריך להיות במקום שלישי או רביעי ברשימה עקב אילוצים, ואני מבין את התסכול שלו בעניין הזה. יחד עם זאת. אני מכבד את ההחלטה שלו ומאחל לו בהצלחה ברשימתו החדשה".

אתה לא חושב שזה יוצר אינפלציה של רשימות דתיות בעיר? קודם פרידמן ואתם רצים בנפרד, עכשיו מסתמן שגולדמן יקים רשימה דתית חדשה. זה לא פוגע בכוח הדתיים במועצה?

"אני רוצה להגיד שאני קראתי ואני קורא גם עכשיו לכל נציגי הסיעות הדתיות, כולל פרידמן וכולל כל סיעה אחרת, שהפירוד הוא דבר גרוע לציבור הדתי ואני קורא לכולם להתאחד".

מחיים גולדמן נמסר: "אין תגובה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר