לשכת אדריכל העיר
לשכת אדריכל העיר

לאחר 12 שנה: אדריכל העיר, יאשי סער, עוזב את תפקידו

סער זכה במכרז של מינהל התכנון במשרד האוצר, ונבחר לתפקיד סגן מתכנן מחוז ירושלים. הוא יתחיל את תפקידו לקראת חודש דצמבר 

פורסם בתאריך: 22.8.18 08:01

יאשי סער, אדריכל העיר רעננה מזה כ- 12 שנה, זכה בימים אלה במכרז שפרסם מינהל התכנון במשרד האוצר ונבחר לתפקיד סגן מתכנן מחוז ירושלים. את תפקיד החדש יחל סער בחודש דצמבר הקרוב.

במהלך עבודתו ברעננה לקח סער חלק מרכזי בהתוויית מדיניות התכנון העירונית והיה אחראי על יישומה. בין השאר, סער הוביל את הכנתה של תוכנית המתאר החדשה של רעננה, שהייתה העיר הגדולה הראשונה שהשלימה תוכנית זו וקיבלה תוקף. בתקופתו תוכננו והוקמו שכונות נווה זמר, נאות עוזי ונאות שדה. סער גם הוביל את הכנת מסמכי המדיניות התכנונית של כל חלקי העיר וביניהם התוכנית לפיתוח אזור התעסוקה של קריית אתגרים. כך בעצם איפשר הגשת תכניות חדשות לבנייה של עשרות אלפי מטרים מרובעים של מבני תעסוקה ומסחר באזור קריית אתגרים.

"הייתה לי זכות גדולה במהלך 12 השנים האחרונות להיות שותף לעשייה תכנונית משמעותית ונרחבת ברשות מקומית איכותית, שפועלת באופן מיטבי בתחום התכנון והבניה", אומר היום סער, "זכיתי להוביל פרויקטים ומהלכים תכנוניים גדולים בשותפות מקצועית עם מיטב המנהלים והעובדים בעירייה".

ראש העירייה, איתן גינזבורג, בירך את סער על מינויו החדש: "אני מודה ליאשי על תרומתו החשובה למען פיתוח העיר, תוך שמירה קפדנית על עקרונות בני קיימא, שבבסיסם האיזון בין פיתוח לפי צרכי העיר ובין שמירה על אופייה של רעננה למען הדורות הבאים, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. אין לי ספק כי יאשי יצליח לעמוד בפני האתגרים העומדים בפניו בדרכו החדשה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר