ישיבת מועצה. צילום דניאל סלדניק
ישיבת מועצה. צילום דניאל סלדניק

ישיבת מועצה: סיעתו של גינזבורג קיבלה את מספר התומכים הגבוה

בישיבת המועצה שהתקיימה הערב (ד') נתבקשו חברי המועצה להודיע עם מי מהסיעות הם מזדהים. בנוסף, רינה בר טל, האישה הראשונה שכיהנה במועצת העיר, נבחרה ליו"ר ועדת הבחירות

פורסם בתאריך: 22.8.18 21:06

בישיבת המועצה שהתקיימה הערב (ד') נתבקשו כל חברי המועצה להודיע עם מי מהסיעות הם מזדהים לקראת הבחירות הקרובות. בהליך ההזדהות חבר מועצה אינו חייב להזדהות דווקא עם הסיעה שבמסגרתה נבחר בבחירות הקומות אלא רשאי להזדהות עם כל סיעה, גם סיעה חדשה ואף רשאי לא להזדהות עם אף סיעה. לקביעת סיעות המועצה יש חשיבות רבה הן בקביעת הרכב ועדת הבחירות שתורכב לפי ההרכב הסיעתי כפי שנקבע בשלב זה ובמימון הבחירות.

מספר המזדהים עם סיעתו של ראש העירייה, איתן גינזבורג, "רעננה שאנחנו אוהבים" היה הרב מכולם. לסיעתו של גינזבורג הצביעו: לואיס איל, מיכאל רייזמן, ליאור זלינגר, גינזבורג עצמו וסימה פרי שאמנם הכריזה על הזדהות עם הסיעה אך הודיעה כי היא תומכת במועמד יקי ודמני לראשות העיר. מרסלו גל, חבר סיעתו של גינזבורג הודיע כי הוא מזדהה עם רשימתו של יקי ודמני ובעצם בכך הפך את רשימת ודמני לסיעה.

עם סיעת מרצ הזדהו חברי המועצה, דבי סלוצקי, צבי נדב רוסלר, עדית דיאמנט ורונית וינטראוב. איציק מילר, שמכהן כחבר מועצה מטעם סיעת מרצ, בחר לתמוך ברשימה שאינה מיוצגת במועצה "התנועה" המשתייכת למחנה הציוני.

אלי אלוש הצהיר כי הוא מזדהה עם סיעת "מאמינים ברעננה"  בראשה הוא עומד. דרורה כהן עם "הרשימה הדתית המאוחדת", חיים ברוידא הצהיר כי הוא מזדהה עם הסיעה שבראשה הוא עומד, כך גם ניר קריסטל ורחלי בן ארי סקעת. חבר המועצה אביחי ארביב הודיע כי הוא מזדהה עם סיעת "הרשימה למען התושבים" שלא מתמודדת בבחירות. חבר המועצה, חיים גולדמן, ביקש לדחות את הזדהותו עד יום ראשון.

בסוף הישיבה הצביעו חברי המועצה לתפקיד יו״ר ועדת הבחירות. ראש העירייה, איתן גינזבורג, הציע את רינה בר טל שהייתה האישה הראשונה שנבחרה לכהן במועצת העיר רעננה והאישה הראשונה שכיהנה בתפקיד סגנית ראש העיר ובכך בעצם הציב לראשונה בהיסטוריית העיר אישה בתפקיד יו״ר הוועדה. חבר המועצה, אביחי ארביב הציע את עצמו לתפקיד. לבר טל הצביעו חברי המועצה: ראש העירייה, איתן גינזבורג, שתי סגניותיו, רונית וינטראוב וסימה פרי. לואיס אייל ומיכאל רייזמן. חברי סיעת מרצ, עדית דיאמנט, איציק מילר ודבי סלוצקי. חבר הרשימה הדתית אלי אלוש, ומרסלו גל. נגד מינויה של בר טל הצביעו חיים ברוידא, ניר קריסטל, רחלי בן ארי סקעת, חיים גולדמן ואביחי ארביב, שכאמור הציע את עצמו. בר טל נבחרה וישיבת המועצה ננעלה.

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר