עיריית רעננה צילום עזרא לוי
בניין עיריית רעננה צילום עזרא לוי

מי הגיע לרוב ישיבות המועצה ומי נעדר מיותר משליש מהן?

לקראת סופה של הקדנציה הנוכחית, בדקנו את נכוחותם של חברי המועצה ב-41 ישיבות מועצה שהתקיימו מתחילתה בכמעט חמש שנים

פורסם בתאריך: 29.8.18 08:16

לקראת סופה של הקדנציה הנוכחית בדקנו את נוכחותם של כל חברי המועצה ב-41 ישיבות מועצה שהתקיימו מתחילתה. בבדיקה שערכנו נלקחו בחשבון רק חברי מועצה שכיהנו לאורך כל הקדנציה, חברי מועצה שעברו רוטציה, התפטרו, או הצטרפו באמצע הקדנציה לא נכנסו לחישוב.

אז מי הם שיאני הנוכחות? עם כ-95% נוכחות (39 ישיבות) ורק שתי היעדרות שפרושות על כמעט חמש שנים, עומדים חברי המועצה מיכאל רייזמן מסיעת "רעננה שאנחנו אוהבים" וניר קריסטל מסיעת "רעננה הבית שלי".  אחריהם נמצאת סגנית ראש העירייה, רונית וינטראוב, מסיעת מרצ שהגיעה ל-38 ישיבות מתוך 41. ראש העירייה, איתן גינזבורג הגיע ל-33 ישיבות מתוך 36 הישיבות בהן כיהן כחבר מועצה (כראש עירייה הוא כמובן מחויב להגיע לכל הישיבות). עדית דיאמנט מסיעת מרצ הגיעה ל- 37 ישיבות, צבי נדב רוסלר ודבי סלוצקי ממרצ עומדים יחד עם חיים גולדמן מסיעת "הרשימה הדתית המאוחדת" וסגנית ראש העירייה, סימה פרי מסיעת "רעננה שאנחנו אוהבים" על 36 ישיבות.

חבר המועצה, חיים ברוידא מסיעת "רעננה הבית שלי" הגיע ל- 35 ישיבות, אחריו רחלי בן ארי סקעת מסיעת הליכוד הגיעה ל-30 ובמקום האחרון מצאת דרורה כהן מטעם סיעת "הרשימה הדתית המאוחדת", שהגיעה ל- 24 ישיבות. "נעדרתי מהישיבות הנ"ל כי לא הייתי ברעננה או בארץ", אמרה היום כהן, "בישיבות לא היו כאלו החלטות מאוד משמעותיות. בסופו של דבר הכול נסגר לפני, והיה רוב בכל מקרה מלכתחילה, גם בהיעדרותי".

מיכאל רייזמן אמר היום: "אני חושב שזה תפקידו של נבחר ציבור להגיע לישיבות המועצה, ולהביע את מה שיש לו להגיד לגבי פעילות העירייה, אבל זה בא במקביל בנוכחות בועדות עירוניות ששם נמצאת רוב העבודה. החוכמה היא לא רק להיבחר אלא להראות פעילות".

ניר קריסטל הוסיף: "אני רואה בעשייה למען הציבור שליחות. מרגע שהציבור בחר בי, אני מחויב באופן טוטאלי להיות פעיל ברמה אקטיבית, בוודאי להגיע לכל הוועדות וישיבות המועצה, לחפור, להעמיק, לדעת וליזום המון פרויקטים כפי שיזמתי במהלך כל הקדנציה. כדוגמת: מהפכת הדואר, הרמזור ב531 עם מחלף בן גוריון, המאבק של שדה התעופה, החיסכון של היטל התיעול, הצילום והשקיפות של ישיבות המועצה. וכמובן – סיירת ההורים של רעננה שאני מפקד עליה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר