סיירת ההורים: במרכז בחולצה בהירה ניר קריסטל, משמאלו בועז יפה
סיירת ההורים: במרכז בחולצה בהירה ניר קריסטל, משמאלו בועז יפה

מפקד חדש לסיירת ההורים של רעננה: בועז יפה

ניר קריסטל סיים את תפקידו מאחר והוא מתמודד לראשות העירייה. המפקד החדש, בועז יפה: "זו משימה שיש בה הרבה מאוד סיפוק, ואני עושה זאת בשמחה"

פורסם בתאריך: 4.9.18 20:21

מפקד חדש לסיירת ההורים: חבר המועצה, ניר קריסטל, העביר את סמכויותיו כמפקד סיירת ההורים ברעננה לסגנו בועז יפה, בשל התמודדותו לראשות העירייה. קריסטל הקים את הסיירת לפני כשמונה שנים, ושימש מאז כמפקדה. יפה בן ה-60, החל לתפקד כמפקד הסיירת במקומו של קריסטל כבר לפני כחודש, אך המושכות הועברו באופן רשמי ביום ראשון האחרון, בטקס הרמת כוסית של המשטרה בו נכחו מתנדבי המשטרה ושוטרי העיר.

קריסטל אמר: "מאחר ואני מתמודד לראשות העיר, אז נהלי המשטרה קובעים שאני לא יכול להמשיך להתנדב במשטרה כדי למנוע מצב של ניגוד עניינים".

הסיירת מונה כיום 18 מתנדבים, ובשיאה היא מנתה כ-35 הורים. במסגרת פתיחת שנת הלימודים הסיירת יוצאת במבצע גיוס. סיירת ההורים מטפלת בכל מה שקשור לנוער, בביטחון ובבטיחות. קריסטל: "בתחילת הדרך התעסקנו עם נושא של אלכוהול והפרעות רעש בפארקים וגינות ציבוריים, היום הסיירת מתעסקת גם בטיפול בתופעה של רכיבה בטוחה על אופניים חשמליים, פעילויות חינוך בבתי הספר ועוד. החברים של הסיירת זכו כבר מספר פעמים להציל חיים במהלך השנים, כשטיפלו בהרעלות אלכוהול בקרב בני נוער בעיר. את היחידה הזאת הקמתי לבקשתו של ראש העיר הקודם נחום חופרי, שהכיר את המומחיות שלי, בתחום של התנדבות במערך ביטחון הפנים – גם בכיבוי אש, וגם בהבנה של עולם המשטרה. לכן הקמתי את הסיירת בשעתו עם תמי פלד חיון. את הסיירת הקמנו במתכונת מיוחדת. היא נחשבת גם לסיירת ההורים הטובה ביותר בישראל, בשל העובדה שאנחנו בין הבודדים שמתפקדים תחת המשמר האזרחי. יש לנו את הסמכות לקחת וללוות נער הביתה. יש לנו את הסמכות לחייב אנשים להזדהות בפנינו. הסיירת ספציפית ברעננה יכולה להבטיח שהפעילות שלה היא אפקטיבית".

בועז יפה אמר: "אני בסיירת מהיום שניר הקים אותה. אהבתי להיות סגנו של ניר במשך השנים, וזה כבוד להחליף אותו. זו משימה שיש בה הרבה מאוד סיפוק, ואני עושה זאת בשמחה. אני אב לשלושה ילדים שכבר סיימו את מערכת החינוך. דווקא כמי שילדיו כבר בגרו ואין לו את הבעיות בלטפל בילדים, יש לי את הזמן הפנוי לטפל בסיירת. יש לסיירת הרבה דברים חשובים בעיר, בעיקר בתחום הנוער".

מה גרם לך להמשיך להתנדב בסיירת אחרי שהילדים שלך כבר גדלו?
"כשאדם רוצה להתנדב ולתרום לחברה, הוא לא בהכרח תורם בחצר האחורית שלו, אלא מתנדב באופן אישי למען החברה גם כשאין לו אינטרס בזה. במשך השנים שמנו לב בבירור שסיירת ההורים יותר מכל גוף אחר בעירייה או במשטרה, הוא בעל השפעה על התנהגות של בני נוער. הם הרבה פחות אלימים ומרעישים, והם הרבה יותר מכבדים. הם בעצמם מבקשים שנבוא כשיש להם אירועים גדולים כגורמים מפקחים שימנעו כניסה של אלכוהול וסמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר