צוות אמי"ת מדעי כפר בתיה והפורטרט של הדר גולדין ז"לקרדיט: חי ארביב
צוות אמי"ת מדעי כפר בתיה והפורטרט של הדר גולדין ז"ל קרדיט: חי ארביב

מצמרר: באמי"ת תלו בכניסה פורטרט עצמי של הדר גולדין ז"ל עם הכיתוב "נא להיכנס עם חיוך"

מנהל בית הספר המדעי, הרב שגיא רוזנבאום, סיפר שלצד המעלות הרבות שלו, גולדין היה ידוע גם כצייר מוכשר. "הדר ביקש שניכנס עם חיוך", אמר רוזנבאום, "ואנחנו הולכים בדרכו אך כואבים את המציאות שבה החיילים שלנו עדיין לא שבו הביתה"

פורסם בתאריך: 5.9.18 16:15

בית הספר אמי"ת מדעי כפר בתיה ברעננה, בו למד סגן הדר גולדין ז"ל אשר נפל במבצע צוק איתן, הציב לקראת פתיחת שנת הלימודים מול שעריו ציור ענק שהדר צייר. מטרת המחווה – לכבד את זכרו של גולדין, ולעמוד לצד משפחתו במאבקם להחזיר את גופתו ארצה. בפתח בית הספר בו למד גולדין ז"ל כתלמיד חטיבה ותיכון בין השנים 2004-2009, הוצב שלט גדול ועליו הודפס פורטרט עצמי של הדר בצירוף הכיתוב "נא להיכנס עם חיוך". השלט עצמו הינו הדפס מוגדל של שלט שהדר תלה בתקופת הלימודים על דלתו של מי שהיה בזמנו סגן מנהל, הרב שגיא רוזנבאום, וכיום מכהן כמנהל בית הספר המדעי.
כזכור, גופתו של סגן הדר גולדין ז"ל שנפל בקרב רפיח במבצע צוק איתן באוגוסט 2014, מוחזקת על ידי ארגון חמאס בעזה יחד עם גופתו של אורון שאול שנפל גם הוא בצוק איתן.
"הדר ביקש שניכנס עם חיוך", סיפר רוזנבאום, "ואנחנו הולכים בדרכו אך כואבים את המציאות שבה החיילים שלנו עדיין לא שבו הביתה ועומדים לצד המשפחות במאבקם בקריאה לממשלה להביא את החיילים בחזרה."

מה היה הקשר שלך ושל הדר?
"הייתי סגן מנהל בתקופה שהוא למד אצלנו, וחינכתי את אחיו התאום צור שהיה בכיתה מקבילה משלו. אבל הקשר ביני לבין הדר היה מאוד טוב. הייתה הרבה אינטראקציה. הייתי בקשר טוב איתו במהלך השנים שלו באמי"ת מדעי".

הדר גולדין ז"ל

הדר גולדין ז"ל

מה אתה זוכר ממנו?
"הדר היה בחור מאוד חכם ויחד עם זה עם הרבה מאוד שמחת חיים. הוא היה חבר מדהים ואהבו אותו מאוד. הוא יזם המון דברים במחזור. ראש גדול. כשהיו הפגזות לדוגמא בדרום, הוא ואח שלו ועוד כמה חבר'ה עשו מבצע של כל יום חמישי של קניית חלות מדרום הארץ. כל יום חמישי הגיעה מונית עם חלות שקנו מהדרום. הוא היה בחור משכמו ומעלה".

ציור היה אחד מהמעלות הידועות שלו?
"כן. היה ידוע שהוא צייר. הוא אפילו צייר את הגלופה לפולין. הוא היה ילד רב פעלים, תלמיד מבריק ובעל לב טוב".

מנכ"ל רשת אמי"ת, ד"ר אמנון אלדר, החליט כי בשל הערבות ההדדית, בכל בתי הספר של הרשת בארץ יתלו שלטים דומים ביום הראשון לפתיחת שנת הלימודים, ולא רק באמי"ת מדעי כפר בתיה. "זהו שיעור החינוך החשוב ביותר שתלמידינו יכולים לקבל", אמר אלדר על ההחלטה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר