פארק רעננה צילום עזרא לוי
פארק רעננה צילום עזרא לוי

אין כניסה לאוכלי בשר: פיקניק טבעוני בפארק רעננה

וגם: לאחר שקטף את פרס ואן ליר לסרט התיעודי בפסטיבל ירושלים, הוקרן בסינמטקים ובתי קולנוע ברחבי ישראל ונמכר לערוץ 8 כסדרה, הסרט התיעודי 'יונתן אגסי הציל את חיי' מגיע גם לקולנוע לב

פורסם בתאריך: 9.9.18 08:51

פיקניק טבעוני בפארק
טרנד הטבעונות שוטף את ישראל בשנים האחרונות, וכעת אפשר למצוא אותו גם בחגי תשרי. ביום שלישי הקרוב, כולכם מוזמנים לפיקניק טבעוני בפארק רעננה. יוזמת הפיקניק, מירי שקד, פעילה למען בעלי חיים שעוסקת בתחום הקולינריה הטבעונית, מספרת: "מסורת הפיקניקים כבר נכנסת לשנתה השלישית. אנחנו עושים פיקניקים לאורך כל השנה, אבל בראש השנה עצמו אנחנו פועלים במתכונת נרחבת יותר שפונה לקהל הרחב. מה יהיה בפיקניק? אפשר להביא כלי נגינה, חברים, אוכל טוב כמובן. אנחנו שומרים בפיקניק על איכות הסביבה, לכן מביאים אוכל רק בכלים רב פעמים. טווח הגילאים נע בין ילדים למבוגרים, משפחות, יחידים – ההיענות לפיקניקים שלנו היא מאוד מגוונת. גם לא טבעונים מגיעים לפיקניק שלנו. כל מי שרוצה מוזמן באהבה גדולה – רק חשוב להביא אוכל טבעוני בלבד".
הפיקניק יתקיים ביום שלישי, ה־11 בספטמבר, בשעה 18:00 בפארק רעננה משמאל לאגם.

 

חייו של כוכב הפורנו
לאחר שקטף את פרס ואן ליר לסרט התיעודי בפסטיבל ירושלים, הוקרן בסינמטקים ובתי קולנוע ברחבי ישראל ונמכר לערוץ 8 כסדרה, הסרט התיעודי 'יונתן אגסי הציל את חיי' מגיע גם לקולנוע לב רעננה, ביום שלישי הקרוב. במקביל להקרנת הסרט, יתארחו גיבורי הסרט והבמאי תומר הימן.

הימן, זוכה פרסים בתחום הדוקו בארץ ("מיסטר גאגא", "בדרך הביתה"), מסקר בסרט את חייו של יונתן אגסי, אחד מכוכבי הפורנו הגאה הגדולים בעולם.
הקרנת הסרט ומפגש עם הקאסט ועם הימן יתקיימו בקולנוע לב רעננה, ביום שלישי ה־11.9, בשעה 21:00. כרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של קולנוע לב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר