נועם ביתן
נועם ביתן

הרענני שריגש מדינה שלמה

אימו של נועם ביתן שהגיע למקום השלישי בריאלטי "אביב או אייל- מי יהיה תגלית השנה?" מספרת על ההתרגשות, על רגעי המתח בגמר ועל הסיבה שבגלל נועם בחר ואביב ולא באייל

פורסם בתאריך: 7.9.18 08:59

מאז יום שלישי, קורין ביתן, אימו של נועם ביתן בן ה-20 מרעננה, לא מפסיקה לחייך. נועם הגיע למקום השלישי והמכובד בריאלטי, "אביב או אייל, מי ימצא את תגלית השנה" ששודרה בערוץ 12 ובעוד כמה ימים הוא יחזור לצבא שם הוא משרת בתפקיד מסווג בחיל הים.

מאיפה הכישרון לשירה של נעם?

"תמיד היה לו כשרון לשירה, מאז שהוא נולד. אנחנו עלינו לארץ בשנת 1995 ונועם נולד שלוש שנים אחר כך, הוא ילד הזקונים שלנו, יש לו אח בן 28 ואח בן 25, ומאז שאני זוכרת היה לו כישרון לשירה. בגיל 15 הוא לקח את זה יותר ברצינות ואני חושבת שזה מגיע מהמשפחה שלנו כי כולנו פה סוג של אמנים, אני מציירת ושרה  ובמשפחה שלנו כולם שרים, גם בעלי אוהב לשיר. לצערי אף אחד לא הפך את הכישרון למקצוע, אבל נועם כן. הוא גם כותב מוזיקה וגם מילים והוא לא היה מוכן עדין לשיר משהו מקורי בתחרות".

נועם

נועם הוריו

איך הוא הגיע לתחרות?

הוא היה רשום בתחרות  לריאלטי "הכוכב הבא" כשהוא היה בן 16, עבר שני שלבים ויצא מהתחרות כי אני חושבת שהוא עדין לא היה ממש בגיל. ואז השנה התקשרו אליו מההפקה בנוגע לתחרות הזו והוא התחיל את האודישנים והצליח והתקבל לתחרות ועבר את כל השלבים עד הנבחרת של אביב גפן וכמובן עד הגמר".

למה הוא בחר באביב ולא באייל?

"אני חושבת שהוא בחר בו כי הוא היה יותר קרוב אליו מבחינה מוזיקלית, הוא פחות בעניין של מוזיקה מזרחית והם התחברו. יש לנועם כישרון לגעת באנשים והוא שר ברגישות, כך שאנשים שמקשיבים לו ממש מרגישים שהוא שר להם. אני חושבת שחלק מהשירים הוא בחר לבד אבל חלק הוא בחר עם אביב או עם הצוות של התוכנית. הוא התייעץ לפעמים לגבי השירים גם איתנו אבל את השיר לגמר למשל הוא בחר לבד. אף אחד לא ידע מה הוא אמור לשיר".

נועם

חשבת שהוא יגיע כל כך רחוק בתחרות?

"אני תמיד ידעתי שיש לו כישרון ענק ויש לנו הרבה חברים אומנים, הוא גדל לשמוע שירים וצלילים ואני חושבת שיש לו משהו מעבר, כי הוא ממש התפתח אישית ומוזיקלית וזה מתבטא בשירה שלו, עם המון רגש והבנה של הטקסטים. חשוב לו לשיר דברים עמוקים ופחות לשיר להיטים. מה שמעניין אותו זה העומק של השירים והוא כל הזמן אמר שהקהל נותן לו המון כוחות שהוא שר, במיוחד מאלו שאמרו לו שהוא נוגע בהם. זה נתן לו הרבה אנרגיה".

מה עשיתם בשביל לעזור לנועם להיבחר?

"אנחנו לא הקמנו חמ"ל בבית שיבחרו בנועם אבל כן התקשרנו ושלחנו אס אם אסים לחברים ולמשפחה ואמרנו להם שאם הם אוהבים את מה שנועם עושה בתוכנית שיצביעו. אנחנו כמובן הצבענו. נתנו לזה להיות הכי טבעי בעולם, רצינו שאנשים יבחרו בו כי הם רוצים. אני יודעת שבעירייה, בזכות איתן גינזבורג, פרסמו שלט לנועם שיהיה לו בהצלחה וכולם ברעננה פרגנו לו, גם חברים וזה היה ממש מדהים לגלות כמה אוהבים אותו בעיר".

איך חגגתם אחרי התחרות?

"אחרי התחרות חזרנו ישר הביתה כי זה היה אחת וחצי בלילה. בדרך הביתה, קרה לנו משהו מאוד נחמד, ראו אותנו חברה של משמר הגבול שזיהו את נועם ועצרו אותנו וביקשו תמונה איתו. בינתיים נועם נח והוא יחזור לצבא בעוד כמה ימים. הוא קיבל מיוחדת בגלל התוכנית הזו".

ומה לדעתך, נועם יעשה בהמשך?

"נועם רוצה להמשיך לעסוק במוזיקה כי זה נותן לו אנרגיה ואיזון וזה חשוב לו והוא בטוח ימשיך לעסוק בזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר