צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

ילד בן שלוש ננעל ברכב בשעות הצהריים החמות וחולץ במזל

הסיפור הזה יכול היה להסתיים אחרת: ילד כבן שלוש ננעל ברכב בשעות הצהריים החמות ברעננה, אך מנעולן שהיה בקרבת מקום אשר מתנדב באגודת 'ידידים - סיוע בדרכים', קיבל קריאת מצוקה על המקרה ותוך דקות הילד חולץ

פורסם בתאריך: 16.9.18 19:27

היום (א׳) בשעה 15:10, התקבלה קריאה במוקד הסיוע בדרכים 'ידידים', על כך שילד כבן שלוש ננעל ברכב ברחוב איזי שפירא ברעננה. דניס סרילאן, מנעולן במקצועו, היה באמצע עבודה אצל לקוח בקרבת מקום, אך ראה את קריאת החירום ועזב מיד.
"הייתי אצל לקוח ברעננה", סיפר דניס לצומת השרון, "ראיתי בקבוצת 'ידידים' שיש מקרה חירום של ילד נעול ברכב. הסברתי ללקוח שיש קריאת חירום ומיד אחזור, תוך 3 דקות הגעתי כבר לזירת האירוע ופתחתי את הרכב שהילד היה נעול בתוכו. כשהגעתי, היו שם כבר שני חבר'ה מאגודת ידידים שניסו לפתוח גם כן את הרכב, אבל כשבאתי עשיתי את זה במיומנות ובמהירות, הרי זה המקצוע שלי, אני מנעולן. אני מתפרנס גם בין היתר מפריצה לרכבים שבעליהם לא מצליחים לפתוח, ובטח כשמדובר במקרה חירום שילד נעול ברכב אני עוזב הכל ומגיע למקום".

מישהו מההורים היה בזירה?
"כן, האמא של הילד הייתה, היא הייתה רגועה כי הרכב היה מונע והמזגן היה פעיל. ברור שכאשר חילצתי אותו אז היא הייתה אסירת תודה ומאושרת".

יצא לך לטפל בעוד מקרים כאלה?
"אני מנעולן שמונה שנים, ומתנדב בידידים כבר שנתיים. יצא לי לפרוץ אלפי רכבים במסגרת העבודה שלי, ומקרים שהורים נועלים בטעות את הילדים – יש המון המון מקרים כאלה. לי יצא לטפל לפחות בין 200 ל-300 מקרים כאלה במסגרת השנים שלי כמנעולן. חשוב להבין – הילד הוא לא חפץ ולא יוצאים מהרכב, גם לא לשנייה בלי השגחה על הילד. במיוחד בחודשי הקיץ החמים והכל כך קריטיים!".

 

דניס סרילאן קרדיט פרטי

דניס סרילאן קרדיט פרטי

"ידידים – סיוע בדרכים" הנו ארגון ייחודי בפריסה ארצית, המעניק עזרה ראשונה לא רפואית שאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג.
באמצעות 9,000 מתנדבים ומתנדבות הפרוסים מדן ועד אילת, הארגון מעניק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי שמן, פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק. בנוסף, מתנדבי ידידים מבצעים חילוצי שטח לרכבים שהתחפרו, מסייעים בפתיחת דלתות בתים שנטרקו ועוברים הכשרות מקצועיות לחילוץ לכודים ממעליות תקועות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר