אמיר פוירמן (מימין) וח"כ עודד פורר ברחוב אחוזה צילום אוהד וייל
אמיר פוירמן (מימין) וח"כ עודד פורר ברחוב אחוזה צילום אוהד וייל

יו"ר שדולת העסקים הקטנים אחרי ביקור ברעננה: "העתיד לא נראה מזהיר"

חבר הכנסת ויו"ר שדולת העסקים הקטנים עודד פורר ביקר בבתי עסק במרכז העיר יחד עם ראשי סניף להב ברעננה ואמר: "צריך להבין שהעסקים הקטנים הם הלב הפועם של כל עיר". אמיר פוירמן: "החשש הגדול שלהם הוא מעבודות הנת"צ"

פורסם בתאריך: 4.10.18 08:21

חבר הכנסת עודד פורר מ'ישראל ביתנו', שמכהן גם כיו"ר השדולה לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל, ביקר אתמול, יום רביעי, בבתי עסק ברעננה. בסכמו את הביקור, שהתקיים לצד יושבי הראש של סניף להב רעננה אמיר ונועה פוירמן, אמר פורר: "לצערי, במרבית העסקים ברעננה בהם ביקרתי, העתיד לא נראה מזהיר. עודף הרגולציה, בין אם של הרשות המקומית ובין אם הארצית, מציב את המשך קיומם של עסקים רבים בסימן שאלה".

לטענתו, הפיתרון נמצא בחקיקה ארצית, שתשפיע על ערים עם נוכחות גבוהה של עסקים קטנים כמו רעננה. "חקיקה מתאימה", אמר פורר, "כמו הצעת החוק שהגשתי ובה מתן אפשרות לבעל עסק להחליט האם להצביע בבחירות המוניציפאליות בעיר מגוריו, או בעיר שבה נמצא העסק שלו, יחד עם הבנה של קברניטי העיר שהעסקים הקטנים הם הלב הפועם של כל רשות, יוכלו לאזן את המצב ולהחזיר את החנויות והעסקים חזרה למשחק".

רחוב אחוזה צילום: עזרא לוי

רחוב אחוזה צילום: עזרא לוי

"בסיור שקיימנו היום לצד ח"כ עודד פורר, נוכחנו לראות את מצבם הקשה של העסקים לאורך רחוב אחוזה השומם", אמרו בני הזוג פוירמן לצומת השרון. "שמענו ממקור ראשון על הקושי בהתנהלות מול הרשות המקומית ועל כך שקיים פער גדול בינם לבין העסקים בעיר וזאת בנוסף לקשיים הרבים בניהול עסק. שמענו על החשש הגדול מעבודות הנת"צ שעתידות להתחיל בשנת 2019 ועתידות לשבש בצורה קשה את פעילותם. חשוב שנבין שהעסקים בעיר הם מנוע הצמיחה שלנו, הם משלמים ארנונה גבוהה בהרבה מאיתנו התושבים ומיסים גבוהים ולמרות זאת הם לא מרגישים שווים. שיטת הדלת המסתובבת של עסק נפתח ועסק נסגר היא בועה שסופה להתפוצץ לנו בפרצוף וחבל. רצוי שנשכיל להבין בחשיבותם לעיר ולתושבים ויפה שעה אחת קודם".

יצוין כי אמיר פוירמן מתמודד בבחירות הקרובות על מקום במועצת העיר במסגרת רשימתו של ניר קריסטל, "רעננים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיקי

    בסוף לא יהייה מי שישלם את המיסים לעירייה ,והעסקים ינטשו את מרכז העיר ,והעירייה תהייה בבעיה קשה.כבר עכשיו רואים המון חנויות ריקות בכל איזור השרון.

  2. דני

    עודד זה חבר הכנסת שבאמת הכי פעיל למען העסקים הקטנים בישראל.
    תמשיך בכל כוחך איש ענק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר