יואל עזרזר. צילום ניר קידר
יואל עזרזר. צילום ניר קידר

החברה קדישא הגישה תביעה כספית שנייה נגד יואל עזרזר

עזרזר, שהיה בעבר מנכ"ל החברה וסגן ראש העיר: "הפרקליטות סגרה את התיק נגדי לאחר שבדקה את כל הטענות, אך למרות זאת החברה קדישא ממשיכה בהשמצותיה, ואינה יודעת להפסיד בכבוד"

פורסם בתאריך: 11.10.18 08:51

החברה קדישא רעננה הגישה ביום חמישי שעבר, ה-4.10, תביעה על סך 1,784,904 שקלים נגד יואל עזרזר, סגן ראש העיר לשעבר, אשר כיהן כמנכ"ל החברה בין השנים 1997-2013. כתב התביעה הוגש על ידי עורכי הדין גדעון רובין, ערן שהם ומיכל בבר ממשרד רובין שמואלביץ'.
בתביעה הנוכחית, השנייה שמגישה החברה נגד עזרזר, עולות טענות על שימוש שלא כדין לכאורה בכספי החברה ובמעמדו כמנכ"ל החברה. "עניינה של תביעה זו בחיוב הנתבע להשיב לתובעת מאות אלפי שקלים מכספי התובעת", כך נכתב בכתב התביעה, "עמותה שייעודה לתת שירות לציבור וממומנת מכספי ציבור, אותם נטל הנתבע לכיסו שלא כדין במעשים מזעזעים, מסמרי שיער, שערורייתיים ושיטתיים, תוך ניצול מחפיר של מעמדו כמנכ"ל התובעת על מנת לממן מכספי התובעת תשלום בגין עבודות פרטיות שבוצעו עבור הנתבע ע"י קבלנים".
עוד נטען בכתב התביעה: "הנתבע התקשר עם קבלנים שונים לביצוע עבודות פרטיות בבתיו השונים בהיקפים כספיים משמעותיים, במקביל להתקשרויות שיזם עם אותם קבלנים בשם העמותה לצורך ביצוע עבודות עבור העמותה. הנתבע שילם לקבלנים עבור כל העבודות שבוצעו, לרבות העבודות שבוצעו בביתו הפרטי בהיקפים של מאות אלפי שקלים, מכספי העמותה".
ב־2013 נחקר עזרזר על ידי המשטרה בחשד לקבלת שוחד מקבלנים שעבדו בחסות העירייה. התיק נגדו נסגר בפברואר 2018 מאחר ולא קמה תשתית ראייתית מספקת להגשת כתב אישום.
בעקבות חקירת המשטרה דאז, הגישה החברה קדישא נגד עזרזר כתב תביעה ב-2013 על סך 5.5 מיליון שקלים. טרם ניתנה פסיקה בתביעה זו. על התביעה הקודמת נכתב בכתב התביעה הנוכחית בין היתר: "במסגרת התביעה הראשונה, הוכח כי הנתבע ביצע שורה ארוכה של מעשים פסולים על מנת להפיק לו ולבני ביתו טובות הנאה שלא כדין מכספי העמותה..". טרם ניתן פסק דין בתביעה הראשונה.
יואל עזרזר מסר בתגובה: "מאז פתיחת החקירה בשנת 2013 גזרתי על עצמי שלא להגיב להשמצות ולהכפשות שהוטחו בי ובמשפחתי, וזאת על מנת ליתן לרשויות אכיפת החוק לעשות את מלאכתן. בחודש פברואר 2018 החליטה הפרקליטות לאחר בדיקה יסודית של כל הטענות של החברה קדישא, כי אין מקום להגשת כתב אישום נגדי, והתיק נסגר בלא כלום. והנה, מסתבר שהחברה קדישא ממשיכה בהשמצותיה, ואינה יודעת להפסיד בכבוד. התביעה החדשה היא מיחזור של טענות כזב שהפרקליטות החליטה לגביהן שאינן מצדיקות הגשת כתב אישום נגדי. מדובר בניסיון נואל של החברא קדישה לייצר "משקל" נגד התביעה שהגשתי נגדם בבית הדין לעבודה לשלם לי את כל הזכויות הסוציאליות המגיעות לי, שאותן החברה קדישא מלינה מזה שנים רבות". (טרם ניתן פסק דין בתביעה זו, ד"ס).
עוד אמר עזרזר: "הודעתי כבר לפני זמן רב כי איני מתעתד לחזור לחיים הפוליטיים והחלטתי זו בעינה עומדת. לא העמדתי את עצמי לבחירה בבחירות הקרובות במסגרת רשימת "באמונה", והניסיון לפגוע ברשימה הזו באמצעות הכפשתי הוא ניסיון בזוי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר