ד"ר נמט צילום רמי זרנגר
ד"ר נמט צילום רמי זרנגר

פרופסור נמט ברשימת הרופאים הטובים בארץ של מגזין פורבס

נמט, יליד רעננה, הוא סגן מנהל המרכז הרפואי מאיר ומנהל את מרכז הספורט ואורח חיים בריא לילדים ונוער בבית החולים

פורסם בתאריך: 15.6.17 20:14

פרופסור דני נמט, יליד רעננה, מופיע ברשימת הרופאים הכי טובים בישראל שפרסם מגזין פורבס. נמט הוא סגן מנהל המרכז הרפואי מאיר ומנהל מרכז ספורט ואורח חיים בריא ילדים ונוער בבית החולים.

מזגין פורבס מוציא מידי שנה גיליון ובו הוא מונה את הרופאים הכי טובים בארץ בתחומים שונים. מי שממליץ על אותם הרופאים ברשימה הם הרופאים עצמם. בכל שנה מתקשים מהמגזין פורבס לאלפי רופאים בארץ ומבקשים מהם להמליץ על רופאים מובילים בתחום. אסור להמליץ על אנשים מבית החולים שלך, ואסור להמליץ על אנשים שאתה עובד איתם בצורה ישירה.

"זה העניין הכי יפה כי זה פרגון נטו", אמר נמט לצומת השרון, "בהרבה מאוד תחומים אין את הפרגון הזה. אני יודע שמבית החולים שלנו יש עוד כמה רופאים מצוינים שהיו ברשימה אבל יש גם רופאים מצוינים לא פחות שלא ברשימה הזאת".

כיום נמט מתגורר בכפר סבא יחד עם אשתו מיכל, מטפלת במוזיקה ופסנתרנית. יש להם שלושה ילדים. "עזבתי את רעננה כשהתגייסתי לצבא ואחר כך התחלתי ללמוד רפואה ולא חזרתי לרעננה אבל ההורים שלי עדיין גרים שם וכשאני בא לרעננה אני תמיד מרגיש בבית", מספר נמט,  "אפילו הייתי עכשיו בכנס מחזורים של 90 שנה לבית ספר מגד. בתיכון התעסקתי בספורט, מה שגם מביא אותנו לעיסוק שלי היום".

במשך הרבה שנים היה נמט אתלט בנבחרת ישראל. "הייתי אלוף ישראל בכל מיני מקצועות מוזרים כמו הדיפת כדור ברזל והטלת כידון", הוא אומר, "אחרי הצבא התקבלתי לבית הספר לרפואה בבאר שבע והמשכתי להתאמן כחלק מהלימודים שלי. כשסיימתי את הלימודים הגעתי לבית חולים מאיר שם עשיתי סטאז'. התלבטתי מאוד איזה התמחות לעשות ורציתי משהו שקשור לספורט. הגעתי למחלקת ילדים והחלטתי לעשות התמחות בילדים. אחרי זה נסעתי לארצות הברית שם עשיתי התמחות ברפואת ספורט לילדים. כשחזרתי הגעתי בתור רופא בכיר למחלקת ילדים ואז הקמתי יחד עם פרופסור אליקים את המרכז ספורט ובריאות לילדים ונוער במאיר. המרכז מתעסק בכמה דברים ביניהם בספורטאים צעירים שמקבלים מענה טוב מה שלא היה קיים בזמננו. בנוסף המרכז מתעסק בטיפול בילדים חולים במחלות שונות בעזרת ספורט, וגם מטפלים בהשמנה בילדים. זה באמת כייף גדול לראות ילדים מבריאים".

בנוסף לעבודתו במאיר פרופסור נמט משרת גם ביחידת החילוץ של צה"ל. "אני הרופא האחראי של יחידת החילוץ וההצלה הארצית", הוא אומר, "בדיוק חזרתי מיומיים של תרגיל חילוץ מגובה. אני מפקד הרפואה ששייכת לפיקוד העורף והיא מתעסקת בכל הנושא של חילוץ באתרי אסון. אני שם כבר די הרבה שנים ויצא לי להיות שותף בהרבה אירועים כמו רעידות אדמה, צונאמי, ועוד אסונות רבים גם בארץ וגם בעולם. זו יחידה מיוחדת עם אנשים מאוד מיוחדים שעושים עבודת קודש בלי לשים לב איפה זה קרה למי זה קרה ואיך זה קרה. אנחנו מצילים חיים איפה שאפשר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר