אהרון זמיר וודביר מסיקה, מתנדבי אגודת ידידים קרדיט: דוברות ידידים.
אהרון זמיר וודביר מסיקה, מתנדבי אגודת ידידים קרדיט: דוברות ידידים.

ילד בן 3 ננעל ברכב ברעננה וחולץ על ידי מתנדבי ארגון הידידים

"זה קורה כל חודש ברעננה, הורים שוכחים, מתפזרים, בורח מהראש. אני קורא לכם, תשמרו על הילדים שלכם, אל תצאו מהאוטו בלי מפתח", אומר אהרון זמיר, מתנדב בארגון ידידים - סיוע בדרכים

פורסם בתאריך: 16.10.18 19:15

היום בשעות אחר הצהרים, חילצו שני מתנדבים מטעם ארגון הידידים, ילד כבן 3 מרכב נעול ברחוב אלי כהן ברעננה. עקב תגובתם המהירה של הצמד, אהרון זמיר ודביר מסיקה, חזר הילד לזרועות אמו כשהוא בריא ושלם. "הייתי בעיר ואז התקשרו אליי מאגודת הידידים", משחזר זמיר, "אמרו לי שיש ילד נעול ונתנו לי את המיקום. כשהגעתי לשם, ראיתי שהמתנדב הנוסף מאגודת הידידים, דביר מסיקה, כבר החל בחילוץ של הילד. יחד, הוצאנו את הילד החוצה מהרכב בבטחה. האמא עמדה בוכה מחוץ לרכב. כוחות מד"א ופיקוח של העירייה הגיעו לאירוע. הילד היה עשר דקות נעול בתוך הרכב, אבל עקב תגובה מהירה שלי ושל דביר, הילד הוצא בבטחה ובשלום. אני קורא לכל ההורים לשים לב, זו סכנת נפשות – להשאיר את המפתח בכיס. לא שמים מפתח בתוך הרכב עם הילד בפנים, זה מסוכן, ולא תמיד יש מישהו בסביבה שיכול לחלץ אותו".

כמה נדירים מקרים כאלה ברעננה?

"קורה, כל חודש קורה. הורים שוכחים, מתפזרים, בורח מהראש. אני קורא לכם – תשמרו על הילדים שלכם. מזג האוויר עדיין חם. זה מאוד מסוכן וטראומתי לילד להינעל ברכב".

"ידידים – סיוע בדרכים" הינו ארגון ייחודי בפריסה ארצית, המעניק עזרה ראשונה לא רפואית שאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג.
באמצעות 9,000 מתנדבים ומתנדבות הפרוסים מדן ועד אילת, הארגון מעניק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי שמן, פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק. בנוסף, מתנדבי ידידים מבצעים חילוצי שטח לרכבים שהתחפרו, מסייעים בפתיחת דלתות בתים שנטרקו ועוברים הכשרות מקצועיות לחילוץ לכודים ממעליות תקועות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר