שיטפון בנווה זמר. צילום שחר אריאל
שיטפון בנווה זמר. צילום שחר אריאל

הגשם הראשון: שיטפון בנווה זמר, נהגת חולצה מרכבה על ידי תושב אחר

כל חלקו הצפוני של רחוב נעמי שמר הוצף. התושב שחילץ את התושבת שנלכדה בשיטפון: "בחמש בבוקר אני עומד ושוטף כלים ופתאום רואה שיטפון אדיר, ורכב נסחף לתוכו. שמעתי קול של אישה בוכה, התקשרתי לפיקוח ומיד ירדתי למטה"

פורסם בתאריך: 18.10.18 13:00

הגשם הראשון כבר באוויר כמה ימים אבל לכך לא ציפו תושבי נווה זמר. הבוקר, יום חמישי, הציף הגשם חלקים מהשכונה, וצריך לזכור שמדובר בגשם, ולא בהוריקן או בסופה. כך, כל חלקו הצפוני של רחוב נעמי שמר הוצף. בשל ההצפה, רכבה של תושבת השכונה נלכד בזרם כשהיא בתוכו, והיא חולצה תודות לתשומת הלב ותעוזתו של תושב אחר.

"היום בשעות הבוקר המוקדמות התחיל לרדת גשם", מספרת תושבת נווה זמר, "הגשם גרם לאדמה רבה לצוף ולסתום את הניקוזים, מה שגרם בסופו של דבר ליצירת שיטפון בצידו הצפוני של רחוב נעמי שמר. נוצרה שלולית צפונית לכיכר וילנסקי-נעמי שמר. אני חייבת לתת מילה טובה על מהירות התגובה של העירייה. כבר משעה שש בבוקר מהנדס העיר פרץ אוסנברג הגיע לרחוב כשהוא מפקח על טרקטורים ועוזר לפנות את השיטפון".

שיטפון בנווה זמר

שיטפון בנווה זמר. צילום שחר אריאל

שיטפון בנווה זמר. צילום שחר אריאל

שחר אריאל, תושב נוסף בשכונה, היה עד במזל להיסחפות תושבת בשיטפון והצליח לחלץ אותה מרכבה. "בחמש בבוקר אני עומד ושוטף כלים במטבח שלי", מספר אריאל, "ופתאום אני רואה מהחלון שיטפון אדיר, ורכב נסחף לתוכו. לא ידעתי אם זה רכב חונה שנגרר או לא. פתאום שמעתי קול של אישה בוכה מתוכו, אז הבנתי שיש מישהי בפנים שתקועה בשיטפון הזה. התקשרתי קודם כל לפיקוח העירוני כדי שיחסום את הרחוב, שמתי מגפיים, ויצאתי החוצה לעזור לה להיחלץ מהרכב. הצלחתי לחלץ אותה דרך החלון, נסערת אך ללא כל פגע. המוקד העירוני הגיע מהר יחסית וחסך גורל דומה מרכבים אחרים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר