אופניים חשמליים צילום עזרא לוי
אופניים חשמליים צילום עזרא לוי

רעננה מסוכנת יותר מהערים השכנות לרוכבי אופניים חשמליים

כך לפי נתוני עמותת 'אור ירוק', מהם עולה כי שישה רוכבי אופניים חשמליים נפגעו בתאונות בחצי השנה הראשונה של 2018. בכפר סבא ובהוד השרון, המספרים נמוכים יותר

פורסם בתאריך: 23.10.18 10:35

על פי הנתונים של עמותת 'אור ירוק' שהתפרסמו אתמול, יום שני, שישה רוכבי אופניים חשמליים ברעננה פונו לאשפוז בבית החולים בין החודשים ינואר-יוני של שנת 2018. מספר הפצועים ממקם את רעננה במקום התשיעי לצד הרצליה, במספר הפצועים בתאונות אופניים חשמליים בחודשים שנבדקו. ברמה הארצית, כ-414 בני אדם אושפזו בחודשים שנבדקו כתוצאה מתאונות אופניים חשמליים, עלייה של כ-37% לעומת אותם חודשים שנבדקו אשתקד. שכנותיה של רעננה – כפר סבא והוד השרון, ממוקמות לא רחוק ממנה, במקום העשירי עם חמישה פצועים בתאונות אופניים חשמליים בחציון הראשון של 2018.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, ביקר את ממצאי העמותה: "במשך שנים התעלם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מהעליה המתמדת במספר הנפגעים בתאונות אופניים חשמליים ונתן למצב להתדרדר לכדי סכנה אמיתית כך שכל רכיבה היא כמו רולטה רוסית. כבר מזמן היו חייבים להכין תכנית אסטרטגית אמתית שתהפוך את הרכיבה לבטוחה באמצעות שבילי רכיבה שיפרידו את הרוכבים מכלי הרכב ומהולכי הרגל במקביל לחיוב חבישת קסדה לכל הרוכבים והגברת המודעות. הגיע הזמן שהמדינה תיקח אחריות על המחדל הזה ותפסיק להאשים רק את הרוכבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר