השטח שמצפון לנווה עמל
השטח שמצפון לנווה עמל

התושבים העלו רחפן וגילו: מישהו השתלט על קרקעות בגבול רעננה והרצליה. צפו

אלמונים פלשו לשטח פתוח, הקימו אוהל גדול, שתלו עצים וחסמו את הכניסה בשער מאולתר. אחד התושבים: "קרוב לוודאי שיקימו שם בקרוב עסק. אין אכיפה. זה מערב פרוע"

פורסם בתאריך: 7.11.18 10:38

כבר כמה חודשים שתושבים משכונת נווה עמל בהרצליה מדווחים על כך שאלמונים פלשו לשטח פתוח גדול הגובל בשכונה מצפון, ממערב למכון השאיבה, דרומית לכביש 531. מדובר בשטח המצוי בקו התפר שבין הרצליה ורעננה, חלקו בשטח רעננה, וחלקו בשטח הרצליה. לטענת התושבים במקום הוקם אוהל גדול, נשתלו עצים, השטח גודר והכניסה למתחם נחסמה בשער מאולתר. התושבים מספרים כי סמוך לשטח יש 20 בתים פרטיים, ושהיציאה והכניסה אל השטח נעשית דרך השכונה.

"יש כאן השתלטות על שטח ירוק", מספר אחד התושבים, "הגיעו טרקטורים, יישרו את השטח והוקמו סביבו סוללות עפר מלאות בזבל. שתלו שם שדרת עצים, שזה סוג של סימון טריטוריה כי אי אפשר לעקור עצים, גידרו את הכניסה למקום והביאו עוד גדרות להקמת גדר היקפית וגם הוצבה מכולה במקום. כל כמה ימים מקימים כאן צילייה, מביאים ספות או ריהוט אחר ויש במקום אפילו מקרר. בחלק המערבי של השטח הזה גם זורקים מלא פסולת בניין".

כדי לצלם מקרוב את הפלישה אל השטח הפתוח, העלו התושבים רחפן לאוויר. צפו: 

התושבים פנו בתלונות לעיריית הרצליה, לעיריית רעננה ולמשטרה הירוקה. לדבריהם, מזה מספר חודשים, ועל אף התלונות, אף אחד מהגורמים הנ"ל לא פעל בעניין. "מעיריית הרצליה אומרים שאין להם סמכות על השטח כי זה ברעננה, את עיריית רעננה זה לא ממש מעניין כנראה והמשטרה הירוקה אומרת – אנחנו צריכים לבדוק", מספר אחד התושבים. "אני משער שהאמצעים של מי שלא הקים את המתחם הזה מוגבלים, אז הם מתעדפים את המשימות שלהם. קרוב לוודאי שיקימו שם בקרוב עסק – חממות, שטח מסחר. כל הרשע והפשע הזה נכנס לתוך נווה עמל שזו שכונה בהרצליה. זה מערב פרוע רציני ביותר. אי האכיפה זה הדבר שמפריע לי יותר מכל. יש השתלטות על שטח – בכל סיטואציה רגילה היו כבר מוציאים אותם משם".

השטח שמצפון לנווה עמל

השטח שמצפון לנווה עמל

השטח שמצפון לנווה עמל

השטח שבגבול רעננה והרצליה

תגובות עיריות הרצליה ורעננה יובאו כשיתקבלו.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר