אחד החתולים שהורעלו. צילום יונית גבע
אחד החתולים שהורעלו. צילום יונית גבע

שלושה חתולים הורעלו ברעל מסוג 'תרדמון'. המשטרה חוקרת

לפני כשבועיים התקבלה קריאה במוקד העירוני על חתולים גוססים בשטח פתוח. החשד להרעלת החתולים, אומת בסוף השבוע האחרון לאחר נתיחת אחת הגופות

פורסם בתאריך: 5.11.18 18:00

לפני כשבועיים התקבלה במוקד 107 פניה על שלושה חתולים הנמצאים ללא רוח חיים בשטח פתוח בין רחוב רש"י לבין כביש 531. במאמצים רבים הצליח הוטרינר התורן שהגיע למקום, להציל אחד מהם. לאור חשד להרעלה, נשלחה גופת אחד החתולים לבית החולים האוניברסיטאי לחיות בבית דגן ותוצאות המאששות את החשד התקבלו בסוף השבוע שעבר. יונית גבע, יו"רית עמותת חתולי רעננה, שהגיעה גם היא לאזור בעקבות הדיווח למוקד, מספרת:

" זה קרה לפני שבועיים. למקום הגעתי יחד עם פקח ווטרינר תורן מהעירייה. המתנו לניתוחים לאחר המוות כדי שיהיה לנו וידוי למה באמת קרה שם. מסביב לא היו טביעות רגל של חתולים מה שמעיד על חשד שהניחו אותם במקום. התחלנו לבצע פעולות החייאה במטרה להציל אותם. אחד מהם מת בדרך למחלקה הוטרינרית. אחד נפטר למחרת. את השלישי הצלחנו להציל. גם כוח שיטור הגיע לאזור כדי לבדוק ממצאים פלילים. היו שם טביעות נעליים וגלגלי מכוניות. אני מאמינה שיהיה קשה אבל אפשרי לתפוס את החשוד. זה פשע מזעזע. אין טיפת אנושיות במה שנעשה שם"

יונית גבע. צילום פרטי

יונית גבע. צילום פרטי

מה הם הממצאים מנתיחת הגופה?

"שלחנו את הגופה של החתול הראשון שנפטר לבית חולים לחיות בבית דגן לצורך ניתוח לאחר המוות, וקיבלנו את הממצאים בסוף השבוע האחרון שמדובר ברעל מסוג 'תרדמון' שגורם למוות אכזרי וארוך. המשטרה והמחלקה הוטרינרית מעורבות. יש בדיקות לראות מאיפה החומר הגיע, מי מכר את החומר וכדומה. היום זה חתול, מחר זה הכלב של השכן ועוד שבוע זה תינוק שהכניס משהו לפה מהרחוב. הקלות בה אנשים לוקחים את החוק לידיים שלהם היא מזעזעת לטעמי. היום זה חתול ומחר זה מבוגר חסר ישע. זה אותו הדבר מבחינתי"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עזרי

    מעשה חמור מאוד,
    אבל מי שחושב שלהרוג חתול זה כמו להרוג מבוגר חסר ישע צריך הסתכלות דחוף.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר