נחום חופרי. צילום תומר אפלבאום
נחום חופרי. צילום תומר אפלבאום

רגע לפני פתיחת הקלפיות: חופרי מתוודה על התרגיל שעשה לחיים ברוידא

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, מודה נחום חופרי, ראש עיריית רעננה לעבר בתרגיל התעמולתי שהפעיל כנגד מי שרץ נגדו ב-2005, חיים ברוידא

פורסם בתאריך: 13.11.18 12:45

בסרטון שעלה אמש, יום שני, לרשתות החברתיות, מודה ראש עיריית רעננה בין השנים 2005-2013, נחום חופרי, כי הנהיג כלפי מי שהתמודד נגדו דאז לראשות העיר, חיים ברוידא, תרגיל תעמולתי שרמז כי ברוידא שיתף דאז פעולה עם החרדים. במסגרת התרגיל, שלטים נתלו ברחבי העיר עם האמירה "עזרזר יחנך את ילדיך" שרמזו לתומכי ברוידא, כי אם יצביעו לו יקבלו במקשה אחת גם את סיעתו הדתית של יואל עזרזר. את הסרטון לדבריו, בעקבות פוסט שעלה בו נרמז לשיתוף ]פעולה בין ברוידא לחרדים, פוסט שבגינו הגיש ברוידא תלונה במשטרה נגד גינזבורג.

"היום מישהו הפנה את תשומת ליבי לפוסט שמראה כאילו לכאורה חיים הולך עם החרדים ואיתן הולך עם הציונות הדתית", אומר חופרי בסרטון, "את הטריק הזה אני עשיתי לפני 13 שנה, בבחירות ביני לבין חיים. אחרי הבחירות, אני הבעתי צער על מה שעשיתי, אני בטוח שכל מי שיעשה כזה דבר יביע אחרי זה צער, כי זה באמת אחיזת עיניים".

צפו בסרטון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיים רעננה

    אכן, זה טריק להגיד שמשהוא עשה יד אחד עם הדתיים. מצד שני זו תמימות לא לראות מה שנעשה ברעננה. הרב הראשי אמר שאסור להצביע עבור הומו. קרי אסור להצביע בעד איתן גינסבורג. לא שמעתי התנגדות להומוביה מצד ברוידא.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר