חגיגות הניצחון של חיים ברוידא
חגיגות הניצחון של חיים ברוידא

נאום מרשים והשיר "My Way": צפו במסיבת הניצחון של חיים ברוידא

ראש העיר הנבחר חיים ברוידא, חגג עם מאות מתומכיו את ניצחונו בקאנטרי רעננה. ברוידא: "אני מושיט יד של שלום לכל הסיעות השונות, רעננה זקוקה לאחדות לטובת הכלל". צפו בנאום

פורסם בתאריך: 19.11.18 08:42

חיים ברוידא קיים אתמול (ראשון בערב) את מסיבת הניצחון שלו בנוכחות משפחתו ומאות מתומכיו, ברחבת הקאנטרי ברעננה. ברוידא, שזכה בכמעט 59% מהקולות בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר מול המועמד איתן גינזבורג, הודה לתומכיו ולבני משפחתו, וקרא לכל הסיעות להצטרף אליו. "אני מאוד מקווה לראות סביב שולחן המועצה מקסימום חברי מועצה שפועלים לטובת תושבי רעננה", אמר ברוידא, "אני מושיט יד של שלום לכל הסיעות השונות. אני קורא לכך גם הערב, רעננה זקוקה לאחדות לטובת הכלל, והציבור ברעננה רוצה אחדות חד משמעית. עברנו מערכת בחירות לא פשוטה, היו בה דברים לא טובים. אני מבקש להשאיר מאחור את כל מה שהיה, ואני מבקש לזכור שרעננה היא אחת ושל כולנו".

"שמחתי לגלות שהבחירה בי היא לא גילאית", המשיך ברוידא, "לא מגזרית ולא מגדרית. נבחרתי על ידי פלחי אוכלוסיה מכל רעננה, בהישג מדהים של למעלה מ-18 אלף מצביעים. רעננה היא גברים, נשים וילדים. רעננה היא ותיקים ועולים חדשים. אשכנזים ומזרחים. שכונת לב הפארק ושכונת רסקו. רעננה בראשותי תהיה אחת ומאוחדת, אלחם על כך בשבילי ובשבילנו".

הקהל בחגיגות הניצחון של חיים ברוידא

הקהל בחגיגות הניצחון של חיים ברוידא

בנאומו פנה גם ברוידא לעובדי העירייה: "אני רוצה להעביר מסר לעובדי העירייה, חלק גדול מכם שמר איתי על קשר בתקופה האחרונה, ועידכן אותי שהוא רוצה שינוי, אני מבטיח לעשות כל שביכולתי כדי שתהיו מרוצים ובמקום העבודה שלכם. משאב של עובד, זה הדבר הכי חזק של ארגון, ועובד מרוצה נותן את כל  נשמתו. עובדי עיריית רעננה ירגישו בקרוב את השינוי והאהבה של מה שהם עושים".

לאחר נאומו של ברוידא שרה לצידו הזמרת הרעננית רוני שקלים את "My Way" של פרנק סינטרה, ובנו ליעד בירך אותו על ההישג וסיפר על חיי המשפחה בצל הקמפיין. ברוידא סיפר לקהל במקום כי ביום רביעי הקרוב הוא סוף סוף מתכוון לקחת מעט חופש ולחזור ממנו עם כוחות מחודשים לקראת תחילת כהונתו כראש עיריית רעננה.

הזמרת רוני שקלים בחגיגות הניצחון של חיים ברוידא

הזמרת רוני שקלים בחגיגות הניצחון של חיים ברוידא


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר