תושבים צועדים בכביש ברחוב דוד אלעזר בשבת
תושבים צועדים בכביש ברחוב דוד אלעזר בשבת

תושבים חילוניים מתלוננים: "תושבים דתיים צועדים על הכביש בשבתות, זה מסוכן"

התושבים החילוניים מספרים על מיקרים בהם זה כמעט הסתיים בדריסה. עוד הם מספרים שאחת התשובות שהם מקבלים מהתושבים הדתיים היא: "שבת היום, אל תיסעו"

פורסם בתאריך: 25.11.18 11:16

תלונה חדשה ברעננה: תושבים חלוניים מתלוננים על כך שתושבים דתיים הולכים על הכביש בשבתות, מפריעים לתנועה ומסכנים את עצמם ואת הנהגים. במהלך השבוע שעבר נכתבו מספר פוסטים ומאות תגובות על ידי נהגים המספרים כי נתקלו בכך פעמים רבות.

"ברחוב השרון שנמצא במרכז העיר", סיפרה תושבת העיר לצומת השרון, "בו קיימים שני בתי כנסת, אני נתקלת כמעט בכל שבת בקבוצות של תושבים דתיים אשר מתהלכים לאיטם על הכביש במקום על המדרכה". "רחוב רבוצקי הוא אמנם דו סטרי", מספר תושב נוסף, "אך הוא רחוב צר ומסוכן. המדרכות אכן צרות, אבל זו לא סיבה שאנשים ילכו על הכביש. זה מסכן את החיים שלהם. גם שם וגם ברחוב חפץ חיים יצא לי לראות את אותה התופעה. אני עובר עם האוטו ורואה את זה. בשבת האחרונה ראיתי ילד שהלך על הכביש, אמרתי לאבא שלו שייזהר כי זה מאוד מסוכן. רגע אחרי שאמרתי את זה רכב מסחרי כמעט דרס אותו. הוא הצליח לבלום ברגע האחרון".

תושב נוסף המתגורר ברחוב ציפמן במזרח העיר, מספר כי כמעט פגע בילד שצעד על הכביש. "כמה פעמים טובות נתקלתי בערבי שישי ובשבתות", מספר התושב, "באנשים מהמגזר הדתי שצועדים על הכביש האיטיות. אני צועק מהחלון, והם לא זזים. בין הצועדים פעם אחת היה נער ושאלתי אותו למה הוא צועד על הכביש. הוא אמר לי 'שבת  היום' ושאני בכלל לא צריך לנהוג. זה מאוד מסוכן. זה הגיע למצב שבנסיעה אחת כמעט פגעתי בילד, זה סיכון חיים מוחלט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר