וונדליזם בעמותת "כולו חסד", קרדיט ניר נאמן
וונדליזם בעמותת "כולו חסד", קרדיט ניר נאמן

ונדליזם מכוער: שלט עמותת "כולו חסד" נתלש, שידת החתלה שיועדה לתרומה רוסקה לחתיכות

בעקבות המקרה, נרתם הציבור הרענני לעזרה והציע שידה חלופית ורהיטים נוספים למשפחה הנזקקת. מנהל העמותה, ניר נאמן: "אני לא רואה טעם להגיש תלונה במשטרה. אני אגיש תלונה ומה? מה יקרה? ברור לי שלא ידעו מי זה"

פורסם בתאריך: 25.11.18 13:43

וונדליזם: ניר נאמן, אחד ממנהלי עמותת "כולו חסד" ששוכנת בצמוד לבית הכנסת "נצח ישראל" ברעננה, גילה ביום שישי כי שלט העמותה נתלש. בנוסף לכך, ויותר גרוע מכך: שידה שנועדה לתרומה ועמדה בחצר, רוסקה לחתיכות.

"ביום שישי הגעתי לעמותה בסביבות תשע בערב", סיפר נאמן לצומת השרון, "במקרה עברתי שם. פתאום אני רואה את השלט שבור וזרוק בצד ושידת החתלה שהייתה אמורה להיתרם במוצ"ש למשפחה נזקקת, מרוסקת לחתיכות. השלט הוא מברזל וקדוח עם ברגי איסכורית. אתה לא יכול להוציא את השלט בקלות וזה גם בוודאות לא בגלל הרוח. מישהו ממש התאמץ לתלוש אותו, הפינות העליונות של השלט נשברו. אני לא יודע איך זה קרה. אמנם יש שער לעמותה, אך אפשר להיכנס לעמותה דרך הבית כנסת שתמיד פתוח. כנראה שכך מי שעשה את הנזק נכנס פנימה אל שטח חצר העמותה".

השידה המרוסקת בעמותת "כולו חסד", קרדיט ניר נאמן

השידה המרוסקת בעמותת "כולו חסד", קרדיט ניר נאמן

אתה מגישים תלונה במשטרה?

"לא. אני לא רואה בזה טעם. אני אגיש תלונה ומה? מה יקרה? ברור לי שלא ידעו מי זה. מה שקרה, קרה. חבל שהתרחש וונדליזם שכזה ועוד בשטח עמותה שכל מטרתה היא עזרה לזולת".

"הציבור מוזמן לעזור"

היו תגובות מהציבור על הוונדליזם?

"כן, היו תגובות תומכות. אפילו הציעו לנו שידה חלופית ופריטים נלווים במקום השידה שנהרסה. אני מבקש אבל לנצל את הבמה כדי להזמין את הציבור: כל יום רביעי בשעה חמש אחר הצהריים מתבצעת במקום אריזת חבילות לנזקקים. מי שרוצה להגיע ולעשות חסד, מוזמן, אנחנו ממוקמים ברחוב שמואל הנגיד 42 ברעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר