נווה זמר צילום עזרא לוי
נווה זמר צילום עזרא לוי

130 דירות נוספות ישווקו ברעננה במסגרת מחיר למשתכן

השבוע הכריז שר האוצר על ההגרלה הגדולה. הדירות ברעננה ייבנו בנוה זמר, בנאות שדה וליד האוניברסיטה הפתוחה

פורסם בתאריך: 20.6.17 16:38

בשבוע שעבר הכריז שר האוצר משה כחלון על ההגרלה הגדולה של תוכנית "מחיר למשתכן". ההגרלה נפתחה ביום ראשון האחרון ותימשך ארבעה שבועות. במשך שבועות אלו יוכלו זוגות צעירים וכלל זכאי "מחיר למשתכן" להירשם ולממש את זכותם לדירה ראשונה ב-24 יישובים בכל רחבי הארץ, בכ-85 פרויקטים שיכללו סך של כ-15,000 דירות שמחירם נמוך בכ-20 אחוזים ממחירי השוק.

במסגרת "מחיר למשתכן" הוחלט כי ברעננה ישווקו 130 דירות נוספות לזכאי משרד השיכון אשר נרשמו וקיבלו תעודת זכאות והן ייבנו בשכונת נווה זמר, שכונת נאות שדה ובניין נוסף  ליד האוניברסיטה הפתוחה. מי שיזכה במסגרת ההגרלה יוכל ליהנות ממחירי דירות בשיעור מופחת של 20 אחוז ממחיר השוק ברעננה, הפחתה שיכולה להגיע לכדי מאות אלפי שקלים. למשל: מחירי דירת ארבעה חדרים יעמוד על כ-  1,600,000

הדירות שישווקו הן דירות ארבעה וחמישה חדרים  וכ-20 אחוז מכלל הדירות מיודעות לתושבי רעננה. תושב העיר מוגדר כמי שגר ברעננה בשלוש השנים האחרונות או שגר בעיר במשך ארבע שנים בעשור האחרון.

איתן גינזבורג. צילום: פרטי

איתן גינזבורג. צילום: פרטי

.עו"ד איתן גינזבורג, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה ברעננה: "תכנית מחיר למשתכן היא אחת הדרכים המאפשרת לצעירים לרכוש דירות ברעננה במחיר נמוך ממחיר השוק. במסגרת מדיניות העירייה אותה מוביל ראש העירייה, זאב בילסקי, אנו מעודדים הקמת דירות במסגרת התוכנית המהווה חלק מהמאמצים שאנו משקיעים על מנת לתת מענה לרצונם של בני רעננה להמשיך ולגור בה. בנוסף לכך אנו פועלים באופן אינטנסיבי על מנת להגדיל את מלאי הדירות בעיר, תוך יצירת מגוון של פתרונות דיור שיתאים גם לצעירים בתחילת דרכם. נושא הדיור ופיתוחה של רעננה נמצא גבוה בסדר העדיפות ונמשיך לפעול למציאת פתרונות יצירתיים נוספים שיתנו מענה לצורך אמיתי של הצעירים בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר