שיטפון בנווה זמר
שיטפון בנווה זמר

נווה זמר: "אנחנו מצפים שהעירייה החדשה תטפל באופן מיידי במפגעים בשכונה"

חברי ועד השכונה נפגשו אתמול עם ניר קריסטל והעלו בפניו שורה של בעיות. "אנחנו רוצים לקבל לו"ז ריאלי לפתרון הבעיות", אמרה חברת הוועד ענת קסוי-הטוני. קריסטל הבטיח: "נקיים ישיבת עבודה, נווה זמר היא שכונת דגל בעיר"

פורסם בתאריך: 29.11.18 13:16

אתמול בערב (רביעי) התקיימה ישיבה של ועד שכונת נווה זמר, בנוכחות ניר קריסטל, שמיועד להיות סגן ראש העירייה. זאת במטרה להעלות לדיון את הנושאים הבוערים המצריכים טיפול מיידי בשכונה, כמו חיבור לתחבורה ציבורית, טיפול בתשתיות ובטיחות, חזות השכונה, בדיקת מחירי הארנונה ועוד. "התכנסנו במטרה להציג בפני העירייה הנכנסת את הבעיות העכשוויות והבוערות של השכונה. אנחנו רוצים לקבל לו"ז ריאלי לפתרון הבעיות ומקווים שהעירייה תעמוד בו", אמרה לצומת השרון ענת קסוי-הטוני, חברת ועד נווה זמר.

"לפני כשבועיים העלינו פוסט בדף הפייסבוק של השכונה 'תושבי שכונת זמר רעננה' שמטרתו לאסוף את תלונות התושבים, שאוגדו בחוברת שהוצגה בפני ניר קריסטל בישיבה", אומרת קסוי הטוני. "יש בעיית תשתיות – הגשם הראשון השנה הפתיע וגרם לסחף אדמה אדיר שסתם את פתחי הניקוז, מה שיצר שלוליות ענק. בעניין הבטיחות דיברנו על העדר תאורת רחוב בחלק מהרחובות, ומדרכות גבוהות מדי שמסכנות את התושבים. העלינו את עניין התחבורה הציבורית – צריך תחבורה ציבורית שתחבר אותנו לעולם, הצענו שיעבור בשכונה שאטל חשמלי שיחבר את התושבים לאחוזה ולתחנות הרכבת. בנושא חזות השכונה ביקשנו יותר פחי מחזור ופחי אשפה לאורך הרחובות, שתילת עצים בוגרים שיעניקו צל מיידי והקמת מערכת דיוור יעילה בין העירייה לתושבי נווה זמר בנושאים השונים".

נושא נוסף שמעסיק את התושבים הוא יוקר הארנונה. "ביקשנו שיוקם צוות מיוחד שיבחן את חישובי הארנונה כי אנחנו משלמים סכום גבוה ביותר שכולל גם את השטחים המשותפים. הגיע הזמן לבחון את הנושא לעומק", אומרת קסוי הטוני.
בסיכום הפגישה ביקשו חברי הוועד מהעירייה התחייבות על לוחות זמנים ריאליים לתיקון המחדלים הקיימים בשכונה. "אני מתכוון לשבת על החומר שהוצג ביחד עם חיים ברוידא, אנחנו רואים את השכונה כשכונת דגל מתפתחת שמושכת תשומת לב רבה, ולכן צריך לקדם את כל העניינים במהרה. ברגע שנשב על תקציב שנתי ונגבש אותו, נקיים סיור בשטח עם ועד שכונה וגורמי מקצוע ונגבש תכנית עבודה מסודרת ולו"ז ריאלי וישים", הבטיח ניר קריסטל בסיום הישיבה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר