עומס בפחים ברחוב יצחק גרציאני
עומס בפחים ברחוב יצחק גרציאני

רחוב גרציאני בנווה זמר: המערכת מקולקלת, האשפה מצטברת

תושבי רחוב יצחק גרציאני בנווה זמר סובלים כבר חודשיים מהצטברות של אשפה. המערכת הפניאומטית מקולקלת והגיבוי בפחים לא מספיק. "העירייה לא הייתה ערוכה לעומס האשפה שלנו", אומרת תושבת הרחוב

פורסם בתאריך: 10.12.18 10:51

המערכת הפניאומטית לסילוק אשפה היא אחד ממאפייני הדגל של שכונת נווה זמר ברעננה – מערכת המורכבת מפירי אשפה שמובילים לצינורות תת קרקעיים לפינוי פסולת, שמחסלים את הצורך בפחים. אך תושבי רחוב יצחק גרציאני בשכונה, מתלוננים כי בחודשיים האחרונים אינם זוכים ליהנות מהמערכת כלל, שלדבריהם הפסיקה לפעול עקב פגיעה של קבלן בצינור תת קרקעי של המערכת. רק אתמול, יום ראשון, החלו העבודות לתיקון המערכת ברחוב.

"לפני כחודשיים אמרו לנו שהייתה בעיה בתשתית של המערכת שנגרמה מפגיעה במערכת על ידי אחד הקבלנים ושתוך כמה ימים זה יתוקן", סיפרה אחת מתושבות הרחוב לצומת השרון, "לא תיקנו את זה עד עכשיו. מה בינתיים? אין לנו מערכת פניאומטית, רק עכשיו החלו בתיקונים. אני לא יודעת מה הייתה הסיבה לעיכוב".

תושבת נוספת מספרת כי מערך הגיבוי של העירייה למערכת ברחוב, שכלל פחים שחולקו לבניינים, לא היה מספק. "גם כשהמערכת הפניאומטית הפסיקה לעבוד, העירייה לא הייתה ערוכה לעומס האשפה שלנו", אמרה התושבת, "נתנו לנו פח ירוק לכל בניין, וזה לא הספיק בכלל. רק אחרי שפנינו לעירייה סיפקו לנו פחים נוספים. אז כך גם המערכת הפניאומטית לא עבדה, וגם מערך הגיבוי לא עבד כמו שצריך".

העבודות לתיקון המערכת הפניאומטית ברחוב גרציאני החלו אתמול, וצפויות להסתיים ביממה הקרובה. זו אינה התקלה הראשונה. לפני כחודש וחצי, הייתה פגיעה בצינור תת קרקעי של המערכת כתוצאה מקידוח של קבלן,, ששיתקה את המערכת בשכונה כולה. התקלה אז תוקנה תוך מספר ימים.

תגובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר