מנכ"ל עיריית רעננה אריאל הילדסהיימר. צילום: נלקח מעמוד הפייסבוק שלו
מנכ"ל עיריית רעננה אריאל הילדסהיימר. צילום: נלקח מעמוד הפייסבוק שלו

המועמד היחיד לתפקיד מנכ"ל עיריית רעננה: אריאל הילדסהיימר

אריאל הילדסהיימר, שכיהן כמנכ"ל מועצת גזר בתשע השנים האחרונות, הוא המועמד היחיד למשרת מנכ"ל עיריית רעננה. הילדסהיימר יצטרך לקבל את אישור הוועדה המיוחדת בעירייה

פורסם בתאריך: 10.12.18 18:20

אריאל הילדסהיימר הוא המועמד היחיד לתפקיד מנכ"ל עיריית רעננה, תפקיד שהתפנה לאחר פרישתה של המנכ"לית הקודמת, מיכל הירש-נגרי.

הילדסהיימר, בן 39, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בירושלים. הוא יסיים החודש את תפקידו כמנכ"ל המועצה האזורית גזר, שם כיהן בתפקיד בתשע השנים האחרונות. "הוא הראשון שמגיע למשרד והאחרון שעוזב אותו", מספר מכר של הילדסהיימר, "הוא פיתח במועצה את העולם הדיגיטלי ברמות מטורפות. קידם את המועצה מאוד מאיפה שהיא הייתה. הוא בן אדם שמאוד דוגל בשיתוף ובשקיפות".

"אני הכרתי את אריאל לאחר כמה שנים בהן עבד בתפקיד עוזר שר", סיפר פטר וייס, ראש המועצה האזורית גזר לשעבר, "הוא היה בערך בן 30 כשהגיע למועצה ונתתי לו הזדמנות בתפקיד המנכ"ל. המועצה זכתה בפיס. לפני הבחירות האחרונות, בהן רצתי והפסדתי בפער קטן, אריאל אמר לי שהוא רוצה לשנות מקום ולהתקדם לתפקיד במקום אחר אחרי הבחירות. אמרתי לו שאם הייתי יודע את זה לפני לא הייתי רץ בכלל, שתבין כמה הייתה לו משמעות בתפקיד שלו. הוא עשה מהפכה בעירייה. הוא יודע לדרוש ממנהלי המחלקות יוזמות. הוא נאמן, רואה דברים לרוחב. מי שמקבל אותו, זוכה בפיס".

בכדי להיבחר סופית לתפקיד המנכ"ל, הילדסהיימר יצטרך לעבור בשבועות הקרובים את אישורה של ועדת מכרזים למינוי בכירים, שתכלול את ראש העיר חיים ברוידא, חברי המועצה יקי ודמני ומיכאל רייזמן, נציג של משרד פנים והיועצת המשפטית לעירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר