קורות עץ שנפלו על המדרכה מבניין בתמ"א בגולומב.
קורות עץ שנפלו על המדרכה מבניין בתמ"א בגולומב.

מפחיד: באמצע טיול ברחוב עם הבת הפעוטה נפלו לפתע קורות עץ

קורות העץ העבות שנפלו מבניין שנמצא בעבודות תמ"א כמעט פגעו ב-ג' ובבתה. "דברים נופלים מהבניינים, בפוקס אנשים לא נהרגים", אומרת ג'

פורסם בתאריך: 23.12.18 09:05

זה היה מפחיד: ג', תושבת רעננה, מספרת כי חצתה את רחוב גולומב במקטע בין אליעזר יפה לבר אילן בשבוע שעבר עם בתה הפעוטה, שלפתע נפלו מבניין הנמצא בעבודות תמ"א ברחוב שתי קורות עץ עבות שכמעט פגעו בהן.

"כל מה שהולך בעיר מבחינת תמ"א זה סכנת נפשות", סיפרה ג' לצומת השרון, "דברים נופלים מהבניינים, בפוקס אנשים לא נהרגים. הלכתי עם הילדה שלי בעגלה, בת שלושה חודשים, ופתאום נפלו שתי קורות עץ מולי מקומה שנייה של בניין שנמצא בתהליכי תמ"א. הייתי במרחק כמה צעדים מזה. היה מישהו שהיה אפילו יותר קרוב לזה. אם זה היה פוגע בי או בבת שלי? הבעיה במקום זה שאין איפה לעבור עם העגלה. בצד השני של הרחוב, בגלל שהמדרכה צרה ויש עמודי חשמל. אז את כאמא לילדה חייבת לעבור ליד התמ"א. בטיחות לא צריכה להיכתב בדם. למה לא מתקינים סככה להולכי רגל בצמוד לבניין?"

תלונתה של ג' היא לא התלונה הראשונה על אמצעי בטיחות באתרי בניה שמגיעה לצומת השרון. לפני כשבועיים התלוננו השכנים של פרויקט הבנייה ברחוב המעלות 3, כי הפועלים עובדים ללא אמצעי בטיחות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר