מנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר
מנכ"ל העירייה אריאל הילדסהיימר

זה רשמי: יש מנכ"ל חדש לעיריית רעננה

מינויו של אריאל הילדסהיימר כמנכ"ל העירייה, אושר סופית אתמול בוועדה המיועדת לכך. ראש העירייה, חיים ברוידא: "הבחירה בהילדסהיימר לתפקיד הגיעה לאחר בדיקה יסודית ומעמיקה"

פורסם בתאריך: 18.12.18 15:50

ועדת המכרזים למינוי בכירים בעיריית רעננה אישרה אתמול, יום שני, את מינויו של אריאל הילדסהיימר לתפקיד מנכ"ל העירייה. הוא ייכנס לתפקידו בימים הקרובים. הילדסהיימר, בן 39, הוצע לתפקיד על ידי ראש העירייה חיים ברוידא לאחר שהמנכ"לית הקודמת מיכל הירש-נגרי התפטרה מתפקידה לפני כחודש, הילדסהיימר היה המועמד היחיד לתפקיד.

הילדסהיימר כיהן בשמונת השנים האחרונות כמנכ"ל המועצה האזורית גזר, בעבר שימש כיועץ בכיר לשר האוצר ושר הפנים, וכיהן כמנהל מטה השלטון המקומי מטעם שר הפנים. בהשכלתו האקדמית הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות במשפטים במכללת שערי משפט, בוגר תכנית "מובילים בשלטון המקומי" לראשי ערים ומנכ"לי רשויות מקומיות, ותכנית "הכשרת דירקטורים בתאגידים ציבוריים" מטעם משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי.

"אני הכרתי את אריאל לאחר כמה שנים בהן עבד בתפקיד עוזר שר", סיפר לצומת השרון פטר וייס, ראש המועצה האזורית גזר לשעבר, "הוא היה בערך בן 30 כשהגיע למועצה ונתתי לו הזדמנות בתפקיד המנכ"ל. המועצה זכתה בפיס. לפני הבחירות האחרונות, בהן רצתי והפסדתי בפער קטן, אריאל אמר לי שהוא רוצה לשנות מקום ולהתקדם לתפקיד במקום אחר אחרי הבחירות. הוא עשה מהפכה בעירייה. הוא יודע לדרוש ממנהלי המחלקות יוזמות. הוא נאמן, רואה דברים לרוחב. מי שמקבל אותו, זוכה בפיס".

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר על אישור המינוי על ידי הוועדה: "הבחירה בהילדסהיימר לתפקיד מנכ"ל העירייה הגיעה לאחר בדיקה יסודית ומעמיקה. התרשמתי מניסיונו העשיר בתחום המוניציפאלי, מכישוריו והיכולות שהוא מציג. אני משוכנע שהילדסהיימר יתרום רבות להובלת העירייה והעיר להישגים חדשים וימלא בצורה הטובה ביותר תפקיד חשוב ומשמעותי זה בהיותו שותף מלא לדרך ולעשייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר