תקרה שנפלה בגן גיטרה
תקרה שנפלה בגן גיטרה

צרות חדשות בגן גיטרה: חלקים מהתקרה התפוררו ונפלו

הורים שהגיעו לגן שבנווה זמר, מתלוננים על נזילות מהתקרה וחלקי תקרה שקרסו. אחד ההורים: "זה מפחיד שתאונות כאלה קורות בקומה מעל הילדים שלך"

פורסם בתאריך: 23.12.18 16:42

מספר הורים לילדים בגן גיטרה שבנווה זמר, מתלוננים כי כשהגיעו לגן ביום שישי האחרון, 21.12, הבחינו לתדהמתם בכך שחלק מהתקרה האקוסטית קרס, ובנוסף לכך היו נזילות מהתקרה. ההורים ציינו כי ייתכן והדבר נגרם משיפוצים בקומה שמעל. עבודות השיפוצים, מתקיימות במסגרת הקמת 'מרכז להתפתחות הילד', נמשכות כבר שבוע בקומה שנמצאת מעל לאשכול הגנים 'כלי מיתר', אליו משתייך 'גן גיטרה'.

"נכנסנו לגן בשישי בבוקר ואנחנו רואים חתיכות מהתקרה על הרצפה", סיפר אחד ההורים לצומת השרון, "ובו זמנית נזילה מהתקרה של מים. מה שקרה כנראה זה שכתוצאה מהשיפוצים שמבצעים בקומה מעל, קדחו בבטון וזה גרם לנזילה שבסופו של דבר גרמה לחלקים מתקרת הקלקר של הגן לקרוס. אם זה פוגע בראש של ילד, זה לא כל כך נעים. זה שוב מגיע מהמקום הזה שאם היה פיקוח, זה לא היה קורה. לא חסרות תאונות באתרי בנייה. מזל שבעקבות המאבק שלנו, הם לא עבדו במהלך היום, אלא זה קרה בלילה. זה מפחיד שתאונות כאלה קורות בקומה מעל הילדים שלך. שהעירייה מבחינתי תשלם לקבלן הזה פיצויים ושיעבוד בחופשים. מגיע לראש העיר קרדיט שהגיע לראות מה קורה מאוד מהר. אבל איפה אגף ההנדסה, איפה הפיקוח?"

תקרה שנפלה בגן גיטרה

"זאת חלמאות", אמר הורה נוסף, "זאת סכנת נפשות. הם גידרו באמצע הגן את התקרה שנפלה, והילדים צריכים לשחק מסביבה. זה לא יאומן כי יסופר. לפחות העבודות לא מתבצעות במהלך היום"

בשבוע שעבר, יצאו ההורים במחאה כנגד השיפוצים שהתקיימו בשעות הפעילות של הגן, ומחו על הרעש הבלתי נסבל שהלחיץ את הילדים. בתגובה, חידדה העירייה את נהלי העבודה בשיפוצים והפועלים החלו לעבוד רק לאחר שעות הפעילות של הגן.

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "נציגים של מנהל ההנדסה בעיריית רעננה הגיעו למקום ובחנו את המקרה. הם וידאו כי אריחים שנפגעו כתוצאה מרטיבות יפורקו בצורה יזומה, והזעיקו את הקבלן לטפל בנושא. הבוקר נערכה ביקורת נוספת במקום ולא נצפו רטיבויות חדשות. מנהל ההנדסה ימשיך ויעקוב אחרי העבודות על מנת לוודא את בטיחותם של ילדי הגן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר