אהרון זמיר לצד הילד שחולץ ואמו. צילום דוברות ידידים ואהרון זמיר
אהרון זמיר לצד הילד שחולץ ואמו. צילום דוברות ידידים ואהרון זמיר

בעזרת מתנדב ארגון "ידידים", חולץ פעוט מרכב נעול

פעוט שננעל ברכב בגבעת ח"ן חולץ, הודות לתגובה המהירה של מתנדב ארגון ידידים, אהרון זמיר. אם הילד: "מזל שהארגון קיים. הם מצילים חיים"

פורסם בתאריך: 31.12.18 17:41

ילד בן שנתיים שננעל היום (31/12) ברכב בגבעת ח"ן, חולץ ע"י מתנדב ארגון "ידידים – סיוע בדרכים", אהרון זמיר, מנעולן במקצועו. "קיבלתי את הקריאה ב16:07", סיפר זמיר לצומת השרון, "דרך אגודת "ידידים" על ילד כבן שנתיים, שננעל ברכב בגבעת ח"ן ברחוב ברכת העם מול גן הילדים, הייתי באותו הזמן בקניון 'רננים'. עפתי לאוטו, ותוך שלוש עשרה דקות כבר הייתי בגבעת חן, בזירת האירוע. היו שם כבר שני מתנדבים, והיה במקום כוחות הצלה, שלא הצליחו לפתוח את האוטו בגלל שלא היה להם את הכלים המתאימים לטפל בנעילת ואקום. השתמשתי במכשיר מיוחד, ששובר חלון כלפי חוץ, ושברתי איתו את החלון האחורי של הרכב. אז פתחנו את הרכב, וחילצנו את הילד.

"הילדה ננעלה לי באוטו, המפתחות היו בתוך האוטו וגם הפלאפון", מספרת אם הפעוט שננעל ברכב, "הלכתי לגן וביקשתי להתקשר משם לארגון ידידים. הארגון הזעיק כוחות הצלה, הגיעו מד"א, כוחות שיטור, ומתנדבים מטעם הארגון. אהרון הגיע בזריזות והצליח לפרוץ את הרכב. זה אחלה שהדבר הזה קיים. בלי כאב ראש, תוך עשר דקות הם היו שם. מזל שהארגון קיים. הם מצילים חיים"

"ידידים – סיוע בדרכים" הינו ארגון ייחודי בפריסה ארצית, המעניק עזרה ראשונה לא רפואית שאינה מצריכה ידע מקצועי בדרכים ובבתים, 24 שעות ביממה, למעט שבת וחג.
באמצעות 9,000 מתנדבים ומתנדבות הפרוסים מדן ועד אילת, הארגון מעניק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי שמן, פתיחת רכבים נעולים באמצעות ציוד מקצועי וללא כל נזק. בנוסף, מתנדבי ידידים מבצעים חילוצי שטח לרכבים שהתחפרו, מסייעים בפתיחת דלתות בתים שנטרקו ועוברים הכשרות מקצועיות לחילוץ לכודים ממעליות תקועות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר