פרי נתיב. קרדיט דוברות העירייה
פרי נתיב. קרדיט דוברות העירייה

אחרי כ-30 שנה: הסמנכ"לית פרי נתיב עוזבת את עיריית רעננה

העירייה הודיעה הבוקר על פרישתה של נתיב. "תודה על האמון, החברות והקשרים הנהדרים שנרקמו בינינו לאורך הדרך", כתבה נתיב למנהלי המחלקות בעירייה, "רעננה הייתה ועודנה מפעל חיי"

פורסם בתאריך: 2.1.19 11:00

עיריית רעננה הודיעה הבוקר, יום רביעי, כי סמנכ"לית העירייה, פרי נתיב, תסיים את תפקידה בסוף חודש מרץ הקרוב. נתיב כבר הודיעה אתמול לראש העירייה חיים ברוידא, ומנכ"ל העירייה החדש, אריאל הילדסהיימר, על החלטתה לפרוש.

פרי נתיב החלה את עבודתה בעיריית רעננה ב-1989, בעת בחירתו של זאב בילסקי לראשות העירייה. לצידו, הובילה מהלכים משמעותיים. היא הקימה לראשונה את מערך הדוברות, הפרסום, התקשורת וההסברה בעירייה ושימשה כיד ימינו של ראש העירייה בהובלה של מאות פרוייקטים עירוניים בכל תחומי החיים בעיר. בהמשך ליוותה פרי את בילסקי גם בדרכו בסוכנות היהודית במהלך ארבע שנות כהונתו ושימשה כיועצת בכירה ליו"ר הסוכנות היהודית. עם שובה לעירייה, בתקופת כהונתו של ראש העירייה נחום חופרי, הקימה את מינהלת הקיימות בעירייה ופיתחה תחומים כגון בנייה ירוקה, מחזור וטיפול בפסולת, התייעלות אנרגטית, קידום תחבורה מקיימת ועוד. בעשר השנים האחרונות משמשת נתיב כסמנכ"לית העירייה.

במכתב ששלחה למנהלי המחלקות בעירייה הבוקר, כתבה נתיב: "שותפים וחברים יקרים, בעוד שלושה חודשים, בסוף חודש מרץ 2019 , ימלאו 30 שנה לעבודתי בעיריית רעננה. אני מתקשה להאמין שזה אכן כך. ממש לא התכוונתי. באתי באפריל 1989. נעתרתי להצעתו של זאביק וחשבתי, נו טוב. שנה – שנתיים. מקסימום. ומאז עברו 30 שנה. והשאר היסטוריה. באתי, הצצתי ונפגעתי. נדבקתי בחיידק. נפלתי בשבי העבודה הציבורית, למען העיר ותושביה ולמען שותפיי, עמיתי וחבריי בעירייה. מאז ועד עצם הימים האלה, הגעתי לעירייה יום יום עם ברק בעיניים, עם שמחה בלב ובתחושת שליחות לעשות את המיטב למען רעננה, העיר והקהילה ולמען הארגון ועובדיו. ההתלהבות, התשוקה לחדש ולהתחדש, להמציא את עצמי בכל תפקיד, ליצור, להוביל קדימה, לפתח ולהתפתח לא הרפתה ממני ולו לרגע. רעננה הייתה ועודנה "מפעל חיי", העיר שהתמסרתי לה כל כך הרבה שנים. תודה למאות המנהלים והעובדים, שותפיי לדרך, שזכיתי להכירם גם מעבר לכישוריהם ונכסיהם המקצועיים. תודה על האמון, החברות והקשרים הנהדרים שנרקמו בינינו לאורך הדרך. אתם חלק כל כך חשוב מעולמי ותמיד תמיד תישארו כך. אני מאחלת לחיים ברוידא, ראש העירייה, למשנה לראש העירייה, לסגני ראש העירייה, לחברי מועצת העיר, לאריאל הילדסהיימר, מנכ"ל העירייה ולכם המון הצלחה. הצלחתכם היא הצלחתה של רעננה ותושביה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    איזה מחזור??? כל הזבל שלנו פלסטיק, אורגני, מתכת נכנס לאותו פח ויולה על אותה משאית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר